تجلیل از فرهنگیان هنرمند به مناسبت هفته معلم/

باشگاه معلمان هنرمند آغاز به کار می‌کند

خبرگزاری پانا: همزمان با هفته معلم و در گرامیداشت سالروز شهادت معلم بزرگ شهید استاد مطهری، باشگاه معلمان هنرمند آغاز به کار می‌کند.

کد مطلب: ۷۵۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای کار، در همایشی که با مشارکت آموزش و پرورش مناطق شهر تهران و به مناسبت هفته معلم با حضور شمار زیادی از فرهنگیان هنرمند برگزار می شود، طی آیینی، رسما از باشگاه هنری معلمان رونمایی خواهد شد.


به گفته رییس فرهنگ سرای کار در حاشیه این مراسم هم چنین نمایشگاه آثار هنری معلمان و نمایشگاه کتاب ویژه روز معلم برپا می شود.


فرازاد قاسم زاده تشکیل باشگاه معلمان هنرمند را گام چهارم از طرح بزرگ تشکیل باشگاه های هنری صنوف و مشاغل شهر تهران از سوی دبیرخانه فرهنگ کار و کارآفرینی مستقر در فرهنگ سرای کار برشمرد و افزود: پس از تشکیل باشگاه هنری پزشکان و پرستاران، مهندسان و کارگران، چهارمین گروه ویژه، معلمان هستند که ظرفیت بالایی در عرصه هنر دارند و هفته معلم مناسبت خوبی است که ضمن تجلیل از معلمان هنرمند، باشگاه هنری این قشر ارزنده و سازنده را نیز افتتاح کنیم.


مسوول دبیرخانه فرهنگ کار و کارآفرینی، شناسایی معلمان هنرمند و معرفی آنان به مخاطبان با هدف ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر در جامعه را از جمله اهداف تشکیل باشگاه معلمان هنرمند ذکر کرد و افزود: تشکیل یک بانک اطلاعاتی جامع از معلمان هنرمند برای انسجام بخشی به فعالیت های هنری این قشر و ایجاد جریانی نو برای طرح ایده های هنری و تولید و ارایه محصولات هنری معلمان مبتنی بر تعاملات گسترده تر با اقشار مختلف مردم ، از دیگر اهداف و انگیزه های تشکیل باشگاه معلمان هنرمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار