باقر زاده در گفت وگو با پانا:

دانش آموزان شمشیرباز در راه فرانسه/ می توانستیم تا نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود کنیم

خبرگزاری پانا: رییس فدراسیون شمشیر بازی گفت: اگر احترام گذاشتن به مردم مظلوم فلسطین برای ما اهمیت نداشت تا نیمه نهایی هم می توانستیم برویم.

کد مطلب: ۷۳۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

فضل الله باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص اعزام بازیکنان به مسابقات جهانی فرانسه و یونان اظهار داشت: شمشیر بازان تیم ملی 13 اردیبهشت ماه راهی فرانسه می شوند و این بازیکنان دانش آموز هستند. جلسه ای که با آموزش و پرورش داشتیم، قرار شد این دانش آموزان عازم مسابقات جهانی فرانسه شوند. بازیکنان در حال حاضر در اردو به سر می برند و تمرینات بسیار خوبی را هم انجام می دهند تا با آمادگی هر چه تمام تر به مسابقات بروند. 3 نماینده اعزامی ما در اسلحه سابر به مسابقات جهانی یونان، همان 3 شمشیربازی هستند که در مسابقات آسیایی نایب قهرمان شدند.

وی در خصوص مسابقات جهانی کرواسی هم گفت: ما در مسابقات جهانی کرواسی با تمام قدرت حاضر شدیم و شمشیر بازان ما عملکرد خوبی داشتند. شمشیر بازان ما فقط به احترام مردم مظلوم فلسطین در مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر قدس بازی نکردند و اگر این موضوع برای ما اهمیت نداشت، می توانستیم تا نیمه نهایی هم صعود کنیم. تنها نماینده ما باهر ارسباران بود که به نماینده رژیم اشغالگر نخورد و توانست با تلاش بی وقفه خود، مقام 41 جهان را از آن خود بکند.

رییس فدراسیون شمشیربازی خاطر نشان کرد: امیدوارم بازیکنان در مسابقات جهانی فرانسه و یونان با آمادگی که دارند، نتایج خوبی را به دست آورند. مسابقات فرانسه 13 اردیبهشت برگزار می شود و مسابقات یونان 6 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار