جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع):

جهاد شهدای مدافع حرم بسیار سخت تر از جهاد شهدای هشت سال دفاع مقدس است

شهرری (پانا)- جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس تنها مجاهدت کردند، ولی شهدای مدافع حرم درکنار مجاهدت برای احیای دین خدا هجرت کردند .

کد مطلب: ۷۱۲۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،سردار پاسدار محمد کوثری در مراسم نخستین کنگره شهدای دانشجوی مدافع حرم استان تهران در دانشگاه یادگارامام (ره) گفت: برخی در داخل کشور از روی نداشتن بصیریت و آگاهی لازم می گویند که چرا ایران در جنگ سوریه و عراق وارد شد؛ این افراد باید بدانند که داعش با دلارهای عربستان و سیاست آمریکا به وجود آمد و تا مرز 35 کیلومتری ایران هم رسید.
وی تصریح کرد: اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب و جانفشانی شهدای مدافع حرم نبود امروز باید با داعش در داخل کشور جنگ می کردیم.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) با بیان اینکه جنگ و یورش بالنفسه امر مقدسی نیست اما دفاع از حریم کشور و دین بسیار کار پسندیده ای است، اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرمین به هیچ عنوان جنگ طلب و خواستار آتش افروزی نبودند ولی به دفاع از دین مبین اسلام و مرزهای کشور می پرداختند.
کوثری با بیان اینکه دفاع مقدس تنها نبردی در طول ٣٠٠ سال گذشته است که حتی یک وجب از خاک کشور از دست نرفت، افزود: دشمنان فکر می کردند با اهرم فشار می توانند نظام اسلامی ایران را نابود و قسمتی از خاک کشور را تسخیر کنند؛ ولی امام خمینی(ره) با اتحاد مردم ایران در کمک به نیروهای مسلح در عرصه دفاع از کشور کار بزرگی را ایجاد کردند.
/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار