مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری:

آموزش و پرورش شهرری در طرح سپاس با ۴۰۰ خانواده شهید دیدار کرده‌ است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری گفت: آموزش و پرورش نواحی ۱و۲ شهرری در قالب طرح سپاس سال گذشته با ۴۰۰ خانواده شهید دیدار کرده‌اند.

کد مطلب: ۷۱۲۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرلنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری در مراسم طرح سپاس که به همت بنیاد شهید شهرستان ری در مدرسه شاهد لاله‌ها برگزار شد، اظهار داشت: طرح سپاس سپاسگذاری همه مردم شریف ایران اسلامی برای سالیان طولانی ایثارگری و شجاعت فرزندان این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: مردم در ۲۲بهمن امسال نشان دادند که مثل سال ۵۷ نسبت به آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند. این انقلاب به دست نیامده مگر با خون شهدا و جوانانی که برای آرامش ما از جان خود گذشتند و فقط باید به شهدا افتخار کنیم که اسوه نظام و کشور هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری ادامه داد: شهدا جان ارزشمند خود را در این راه صرف کردند که این انقلاب حفظ شود و ما امروز در آرامش زندگی کنیم که با گرامی‌داشت نام و یاد شهدا به آنها افتخار می کنیم.

نصیری تصریح کرد: در قالب طرح سپاس که از طرف بنیاد شهید مطرح شده، سال گذشته در شهرستان ری تلاشهای زیادی برای دیدار و سرکشی از خانواده دوهزار و هفتصد شهید توسط بنیاد شهید شهرستان صورت گرفت و آموزش و پرورش نواحی ۱ و۲ شهرری در این طرح با ۴۰۰ خانواده شهید دیدار کردند. امسال نیز این طرح از فردا آغاز می شود و مدیران آموزش و پرورش به همراه نماینده دانش آموزان با خانواده ها دیدار خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هر ماه با تعدادی از خانواده شهدا دیدار می کنیم، گفت: امروز زنگ سپاس را به صدا در می آوریم تا بار دیگر بگوییم مدیون خون شهدا هستیم و امروز خانواده شهدا بزرگترین ثروت و سرمایه ملی ما هستند که باید آنها را گرامی بداریم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری افزود: از بانیان طرح سپاس قدردانی می کنم که این بستر و شرایط را فراهم می کنند که ما بتوانیم به راحتی به خانواده معزز شهدا ادای دین داشته باشیم.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار