اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران خبر داد:

آغاز مسابقه بزرگ کتابخوانی ستاره های شهر من

شهرری (پانا)- ثبت نام مسابقه بزرگ کتابخوانی ستاره های شهر من با محوریت نخستین جلد کتاب( قبله از این طرف است )ویژه خاطراتی از 40 شهید دانش آموز، توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران در مدارس متوسطه استان آغاز شد.

کد مطلب: ۷۱۲۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، دانش آموزان مقاطع متوسطه اول ودوم از امروزتا دهم اسفندماه96 فرصت دارند، تا با مراجعه به دفاتر انجمن های اسلامی دانش آموزان و یا معاونت های پرورشی و فرهنگی مدارس شهرستانهای استان تهران، نسبت به ثبت نام در مسابقه اقدام نموده و کتاب مذکور را دریافت نمایند.

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، با اعلام این خبر گفت: آزمون این مسابقه بصورت کتبی و حضوری در ایام سالگرد وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، در دهه دوم اسفندماه برگزار می شود که زمان و مکان دقیق آن برای هریک از شهرستانهای استان تهران متعاقباً اعلام خواهد شد.

مسعود شاکر یاد آورشد: در مجموع، به حدود 80 نفر از دانش آموزان برتر شرکت کننده در این مسابقه، در سطح شهرستانهای استان تهران، جوایزی نظیر، سفر زیارتی به مشهد مقدس، تبلت و کارت هدیه نقدی اهدا می شود.

شایان ذکر است ،نخستین جلد کتاب قبله از این طرف است در 107 صفحه با شمارگان 3000 نسخه، در آستانه چهلمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران منتشر شد.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار