مدیر‌کل آموزش‌وپرورش خراسان جنوبی خبرداد

استاندارد سازی 70 درصد فضاهای آموزشی درمیان

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان جنوبی از استانداردسازی قریب 70 درصد فضاهای آموزشی شهرستان درمیان از ابتدای دولت تدبیر و امید خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

عباس لامعی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی درمیان اظهار کرد: در حال حاضرنیز قریب 12 هزار دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند که 6/22 درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود.


وی با بیان این که از نظر جمعیتی، درمیان سومین جمعیت دانش آموزی استان را پس از بیرجند و قاین به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: امروز شهرستان درمیان به برکت نظام مقدسجمهوری اسلامی، به دانشگاه وحدت و تقریب مذاهب تبدیل کرده است.


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به وجود سرانه‌ دو و نیم متر مربعی برای هر دانش آموز درمیانی، یاد آور شد: در دولت تدبیر و امید بیش از 88 کلاس درس در این شهرستان احداث و به بهره برداری رسیده است که با بهره برداری از آن 8 هزار و 211 متر مربع به فضاهای آموزشی این شهرستان اضافه شده است.


دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، برخورداری 1200 معلم درمیانی از حق نوار مرز و ارتقاء شغلی را از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید در این شهرستان مرزی برشورد و ادامه داد: دانش آموزان درمیانی در سال تحصیلی گذشته موفق به کسب 400رتبه برتر استانی و کشور در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، بویژه قرآن، عترت و نماز شدند.


لامعی در ادامه با اشاره به برگزاری 207 هزار و 705 نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت، با هدف ارتقای علمی و مهارت های شغلی معلمین درمیانی، اضافه کرد: آموزش و پرورش درمیان در گذر زمان مشاهیر و مفاخر ارزشمندی را در دامان خود پرورش و تحویل جامعه داده است که از این بین می توان علامه فرزان، علامه سعیدی، پروفسور کامیابی مسک،رفیع درمیانی، بهفرز، علوی و روانبخش را نام برد.


گفتنی است در این مراسم از زحمات حسین مهرانفر تجلیل و نجف علی مقیمی گسک به عنوان مدیر جدید شهرستان درمیان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار