رئیس هیأت بدمینتون اسلامشهر خبر داد:

قهرمانی تیم بدمینتون دختران اسلامشهر در مسابقات امیدهای آینده استان تهران

اسلامشهر (پانا) - رئیس هیأت بدمینتون اسلامشهر از قهرمانی تیم بدمینتون دختران شهرستان در دومین مرحله مسابقات بدمینتون دختران امیدهای آینده‌سازان استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۱۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، معصومه ممتازی در این رابطه اظهار داشت: تیم بدمینتون دختران اسلامشهر مقام قهرمانی مسابقات امیدهای آینده استان تهران را به دست آورد .

وی افزود: مسابقات امیدهای آینده‌سازان استان تهران در راستای اهداف ستاد برنامه‌ریزی استان، جهت بازی‌های آسیایی و المپیک و به‌منظور تقویت مدیریت برگزاری رویدادها و مسابقات ورزشی برگزار می‌شود .

رئیس هیأت بدمینتون شهرستان اسلامشهر بیان کرد: این دوره از مسابقات جهت استعدادیابی نفرات نخبه ورزشی و با نگرش ویژه به شهرستان‌ها و مناطق کم برخوردار و نیز ایجاد شادابی و نشاط و سلامت جسمی نوجوانان در مناطق استان تهران برگزار می‌شود .

ممتازی با اشاره به برگزاری مرحله اول مسابقات در شهریورماه 96، تأکید کرد: در مرحله اول این دوره از مسابقات، شهرستان قرچک از گروه شهرستان‌های پیشوا، ورامین، قرچک، پاکدشت و شهرستان اسلامشهر نیز از گروه شهرستان‌های رباط‌کریم، شهریار، گلستان، شهر قدس، ملارد با غلبه بر حریفان خود به قهرمانی رسیدند .

وی افزود: حوزه شمال‌شرق تهران هم از حوزه‌های شمال غرب، جنوب غرب، شمال شرق، شهرری و شمیرانات برابر حریفان خود پیروز شده و به مرحله دوم راه یافتند .

رئیس هیأت بدمینتون شهرستان اسلامشهر گفت: امروز دور دوم این مسابقات در بخش‌های تیمی، انفرادی و دونفره آزاد به میزبانی شهرستان اسلامشهر در سالن 22 بهمن این شهرستان برگزار و با قهرمانی مقتدرانه تیم اسلامشهر به پایان رسید .

ممتازی تأکید کرد: از تیم اسلامشهر در بخش انفرادی آزاد، مبینا ندایی مقام اول و بهار باقری دوم و زهرا عبدلی مقام سوم را از آن خود کردند و در بخش دو نفره نیز مبینا ندایی و آیلار فخری از اسلامشهر رتبه اول را به دست آورند و در نهایت تیم منتخب اسلامشهر، مقام قهرمانی امیدهای آینده‌سازان سال 96 را کسب کرد .

وی خاطرنشان کرد: داوران این دوره از مسابقات که توسط هیأت بدمینتون استان تهران و در سطح بالایی برگزار شد، از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بودند و در پایان به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

/خبرنگار:صبا شفیعی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار