در نهمین روز دهه فجر در سربیشه انجام شد:

بهره برداری رسمی از پروژه مخزن ذخیره آب و ایستگاه پمپاژ مسکن مهر سربیشه

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی و مدیر عامل شرکت آبفا خراسان جنوبی پروژه مخزن ذخیره آب مسکن مهر و ایستگاه پمپاژ سربیشه افتتاح شد.

کد مطلب: ۷۱۱۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی در نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران در شهرستان سربیشه پروژه مخزن ذخیره آب و ایستگاه پمپاژ مسکن مهر سربیشه با حضور علی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و فرماندار و مسئولین محلی سربیشه و نیز مهدی هاشمی مقدم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افتتاح گردید.

مهدی هاشمی مقدم در حاشیه این افتتاحیه پروژه گفت :این پروژه شامل احداث مخزن ذخیره 2000 متر مکعبی ، ایستگاه پمپاژ و 500 متر خطوط انتقال بین مخازن می باشد

وی ادامه داد: پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه مسکن مهر شهر سربیشه با اعتبار 18000 میلیون ریال اجرا شده و جمعیتی حدود 5000 نفر از آن بهره مند شده اند و پروژه مخزن ذخیره با اعتبار 35000 میلیون ریال و با حجم عملیات 8 کیلومتر در منطقه مسکن مهر سربیشه انجام شده است و قابل بهره برداری است.

علی اسماعیلی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از خدمات آب و فاضلاب خدمت به خلق را بهترین کارها دانست و گفت :طبق آیه شریفه قرآن که می فرماید خدمت به محرومان باید سر لوحه کار ها باشد در این راستا خدمت شرکت آبفا بسیار ارزشمند بوده و امید وارم با تدبیر مسئولان مشکلات محرمان را برطرف نماییم و آرزومندم که این پروژه شیرینی دولت ، به نیاز مندان و مردم این خطه باشد.

شایان ذکر است قبل از اجرای این مراسم کلنگ زنی پروژه اجرای شبکه فاضلاب مسکن مهر این شهر نیز با حضور علی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و فرماندار و مسئولین محلی سربیشه و نیز مهدی هاشمی مقدم مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان انجام شد.

خبرنگار پانا:مهدی بیزادی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار