محدودیت های ترافیکی 22 بهمن در شیراز

شیراز (پانا)؛ پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس از اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت 22 بهمن از ساعت ۲۴ شنبه ۲۱ بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۰۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

رئیس پلیس راهور مرکز شیراز اظهار داشت: از نخستین ساعت‌های بامداد روز یکشنبه ۲۲ بهمن، در خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی، محدودیت‌هایی در تردد خودرو‌ها اعمال خواهد شد .

سرهنگ موسوی با اشاره به مسیر های دارای محدودیت ادامه داد: مسیر اصلی از چهارراه ۱۵ خرداد تا میدان آزادی، ازسمت چهارراه گمرگ بطرف چهارراه پانزده خرداد، چهار راه سینما سعدی بطرف چهار راه پانزده خرداد، چهار راه خیرات بطرف پانزده خرداد، و از سمت تقاطع پوستچی، تقاطع زند ملاصدرا، چهار راه زند، دروازه سعدی و منشعبات زندشرقی و غربی بطرف میدان امام حسین و ازسمت میدان ارم میدان جام جم، تقاطع چنچنه، چهار راه باغ تخت و منشعبات، خیابان‌های مشکین فام، ابریشمی، پل و خیابان نشاط بطرف میدان و بلوارآزادی از مسیر‌هایی است که شامل محدودیت‌های ترافیکی خواهد بود .

به گفته پلیس راهور استان فارس محدودیت‌های پیش‌بینی شده برای مسیر اصلی از ساعت ۲۴ شنبه ۲۱ بهمن ماه اعمال خواهد شد که از زمان اعلام شده تا پایان مراسم راهپیمایی توقف هرگونه خودرو در مسیر های اعلام شده ممنوع می باشد.

همچنین از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن ماه، از تردد وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری در طول مسیر راهپیمایی و مسیر‌های اعلام شده، جلوگیری خواهد شد .

محدودیت‌ها برای تمام خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی نیز وجود دارد لذا پلیس از شهروندان درخواست کرده است که برای حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار