در هفتمین روز از سی ونهمین فجر انقلاب انجام می شود:

بهره برداری از 6 طرح آموزشی، پرورش و خدماتی در مدارس استان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در هفتمین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر 6 طرح آموزشی، پرورش و خدماتی با اعتبار 2میلیارد و 225 میلیون 800 هزار تومان در مدارس استان به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۷۱۰۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان جنوبی، عباس لامعی ظهر امروز در آیین بهره برداری از دبستان 12 کلاسه شهر طبس که در معیت استاندار خراسان جنوبی انجام شد، اظهار کرد: بهره برداری از دبستان 12 کلاسه برکت دین و دانش طبس، سه کلاسه روستای اشک درمیان و سیستم گرمایش دبستان شهیدرجایی، هوشمند سازی24 مدرسه و آسفالت مدارس بشرویه از مهم ترین این طرح ها بشمار می روند.


وی با بیان این که بهره برداری از نمازخانه دبیرستان پسرانه شهید رفیعی دستگردان از دیگر طرح های افتتاحیه امروز است، اضافه کرد: همچنین کلنگ احداث وضو خانه این آموزشگاه با مشارکت خیرین نیکوکار امروز به زمین می خورد.


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به برخورداری بیش از 2 هزار دانش آموز دختر و پسر استان از مزایای این طرح ها اضافه کرد: با بهره برداری از طرح های امروز بیش از 11 هزار و 730 متر مربع به فضاهای آموزشی، پرورشی و خدماتی استان افزوده می شود.


لامعی ادامه داد: دبستان برکت دانش طبس در سایت مسکن مهر این شهرستان و بااعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان احداث شده که حدودن900 میلیون تومان ازمحل اعتبارات دولتی و 700 میلیون تومان نیز با مشارکت بنیاد برکت تامین شده است.


دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که این مدرسه در زمینی به مساحت ۶۸۴۵متر و زیر بنای 1848 متر مربع احداث شده، خاطر نشان کرد: 230 انش آموز دختر طبسی از امکانات آموزشی٬پرورشی٬فرهنگی و ورزشی در این آموزشگاه بهره مند می شوند.


وی، با اشاره به بهره برداری از مدرسه 3کلاسه روستای اشک درمیان عنوان کرد: این آموزشگاه با زیربنای 273 متر مربع احداث شده که برای ساخت و تکمیل آن 350 میلیون و 800 هزار تومان هزینه شده و 50 دانش آموز این روستا از مزایای آن بهره مند می شوند.


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افتتاح سیتم گرمایشی مکانیزه و مرکزی دبیرستان شهید رجایی، هوشمند سازی 24 آموزشگاه و آسفالت مدارس بشرویه خبر داد و افزود: برای احداث و تکمیل این طرح ها مبلغ 232 میلیون تومان هزینه شده و قریب 700 دانش آموز این شهرستان از مزایای آن بهره مند شدند.


دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بهره برداری از نماز خانه دبیرستان پسرانه شهید رفیعی دستگردان با زیر بنای 120 متر و اعتبار 30 میلیون تومان را از دیگر طرح های قابل افتتاح امروز یاد کرد و یاد اور شد: همچنین امروز کلنگ احداث وضوخانه این آموزشگا نیز با حضور خیرین نیکوکار با اعتبار اولیه 10 میلیون تومان به زمین می خود و 70 دانش آموز آموزشگاه از مزایای این دو طرح بهره مند می شوند.


وی با بیان این که علاوه بر افتتاح طرح های آموزشی قریب 500 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس استان اجرا می شود، گفت: افتتاح نمادین نمایشگاه، اجرای طرح مصباح الهدی و برگزاری همایش دو چرخه سواری دانش آموزان دستگردان، برگزاری مسابقه داستان یک زندگی حوزه سود آموزی و برگزاری مسابقات دارت فرهنگیان استان از مهم ترین این برنامه ها به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار