مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران

برای تامین هزینه‌های ایجاد حیاط پویا در مدارس اعلام آمادگی می‌کنیم

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران آمادگی این اداره کل را برای تامین هزینه‌ تجهیزات ورزشی مدارس شهر تهران اعلام کرد.

کد مطلب: ۷۱۰۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

جلسه شورای ورزش دانش‌آموزی امروز سه‌شنبه 17 بهمن 96 با حضور عباسعلی باقری مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهر تهران، حسن محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش شهر تهران، ملاجعفری معاون اداره کل ورزش و جوانان استانداری تهران، علی ایرجی رئیس اداره تربیت بدنی شهر تهران و نمایندگان مناطق آموزش و پرورش شهر تهران در سالن کنفرانس اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران برگزار شد.

علی ایرجی رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی شهر تهران در آغاز نشست به ارائه گزارشی درخصوص فعالیت‌های این اداره در سال اخیر پرداخت که از این میان می‌توان به اختتامیه کشوری فعالیت‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، همایش کوهپیمایی فرهنگیان شهر تهران، برگزاری افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای کشوری، مراسم بازدید از اجرای درس تربیت بدنی و رونمایی از نرم‌‌‌های آمادگی جسمانی کشوری، توزیع 266 بسته تجهیزات ورزشی مدارس ابتدایی شهر تهران، توزیع 13414 جلد کتاب راهنمای تدریس درس تربیت بدنی و 22611 جلد دفتر ثبت فعالیت‌های یاددهی و یادگیری تربیت بدنی، برگزاری هشتمین دوره جشنواره نرمش صبحگاهی، تجلیل از مناطق برتر حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت، پایش وزن کیف و کوله دانش‌آموزان دختر و برنامه‌های منظم کوهپیمایی برای همکاران و مربیان تربیت بدنی شهر تهران اشاره کرد.

حسن محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران در ادامه برخی هزینه‌های مورد نیاز این معاونت را برشمرد و خواهان تامین آن از محل بودجه‌ها یا درآمدهای اختصاصی شد که از آن میان می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزشی، تاسیس کانون مرکزی حرکات اصلاحی، تامین پروژه‌های ناتمام، حمایت از هیئت ورزش دانش‌آموزی، بروزرسانی و اتوماسیون اماکن ورزشی و ایمن‌سازی و خط‌کشی مدارس در توسعه حیاط پویا اشاره کرد.

باقری: از بخش‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌ها و فرم‌ها کم کنیم و به ورزش بپردازیم

باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه ضمن اعلام حمایت خود از دو طرح حیاط پویا و المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای گفت: دانش‌آموزان و جوانان ما از ورزش فاصله دارند به همین دلیل به شادابی کمتری در زندگی دست پیدا می‌کنند. ما وظیفه داریم زمینه ورزش را برای آنها فراهم کنیم تا به شادی و سلامت برسند و خواهش من این است که از بخش‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌ها و فرم‌ها کم کنیم تا معلمان تربیت بدنی بیشتر به ورزش توجه کنند. لذا تقاضا دارم که پیشنهادهای همکاران در جهت بیشتر کردن فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان باشد.

مدارس ضعیف نگران تامین تجهیزات ورزشی نباشند

وی افزود: ما از همین‌جا برای تامین هزینه‌های ایجاد حیاط پویا در مدارس اعلام آمادگی می‌کنیم. به‌طورکلی تلاش داریم هزینه‌هایی که به مدرسه ختم می‌شود را مصوب کنیم تا عملیاتی شوند.

باقری افزود: هزینه تجهیزات ورزشی مدارس ضعیف و کمتربرخوردار را از محل هزینه‌های ملی و بعد استانی و کمبود آن را از محل درآمدهای اداره کل شهر تهران تامین خواهیم کرد.

مدارس ما نگران تجهیزات ورزشی نباشند

وی خاطرنشان کرد: مدارس ما نگران تجهیزات ورزشی نباشند. ما نیازهای این مدارس را شناسایی می‌کنیم و بر اساس اولویت بندی این هزینه ها را از منابعی که در اختیار معاونت تربیت بدنی شهر تهران قرار داده می‌شود تامین می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار