نواختن زنگ بازگشایی مدارس و افتتاح حیاط پویا در شیروان

شیروان (پانا) - آیین نمادین نواختن زنگ بازگشایی مدارس و افتتاح حیاط پویا، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در دبستان دخترانه هیات امنایی فرهنگیان (دوره اول) شهرستان شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ بازگشایی مدارس و افتتاح حیاط پویا در شیروان

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این آیین با اشاره به اینکه مدارس بدون حضور دانش‌آموزان صفایی ندارد گفت: در طی این دو سال وجود بیماری کرونا، آموزش از طریق فضای مجازی برای دانش‌آموزان ایجاد شد که چندان شرایط آموزش حضوری را به صورت کیفی نتوانست دنبال کند، بنابراین امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی بتوانیم سال تحصیلی ۱۴۰۱ را هم در مهرماه به صورت حضوری برگزار کنیم.

عصمت بدخشان با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط تمامی دانش‌آموزان و فرهنگیان، از آموزش و پرورش خراسان شمالی به عنوان تولیدکننده محتواهای درسی پایه دوم دبستان در فضای شاد در دوران بیماری کرونا خبر داد.

وی در رابطه با افتتاح حیاط پویا در مدارس ابتدایی گفت: ایجاد و راه اندازی حیاط های پویا در مدارس، در راستای تحقق تمام ساحت های آموزش و پرورش برای همه دانش آموزان است و امیدوارم شما عزیزان همیاران خوبی برای آموزش و پرورش باشید.

امام جمعه شهرستان شیروان نیز با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز فعالیت مجدد مدارس گفت: ماه مبارک رمضان، ماه ارتباط و دوستی با خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی افزود: هر دانش‌آموزی که خوب درس بخواند و خوب با خدا دوست شود، فرد بسیار خوبی برای خود، خانواده و جامعه خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز با بیان خوش آمدگویی و تبریک آغاز ماه مبارک رمضان و اولین روز فعالیت مدارس در بهار سال ۱۴۰۱ گفت: امروز حضور شما دانش آموزان عزیز پر خیر و برکت و پرنشاط است.

فرامرز شجاعی افزود: هوای بهاری، هوایی بسیار خوب و لطیف است، بنابراین پنجره تمامی کلاس ها باز باشد و همه ما باید مسائل بهداشتی، زدن‌ماسک، شستن دست ها و فاصله گذاری را رعایت کنیم.

وی گفت: امیدواریم با بازگشایی مدارس و حضوری شدن کلاس ها، خبرهای خوب، شادی بخش و نشاط آفرین، در همه بخش های علمی، فرهنگی و مذهبی با حضور پرخیر و برکت شما عزیزان در شهرستان شیروان اتفاق بیافتد.

در این آیین سید وحید میرزا محمدزاده، معاون فرماندار، موسی الرضا خردمند، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، صغری نوری، معاون آموزش ابتدایی، مظفر نادری معاون آموزش متوسطه، حسین آزاد، مسئول حراست، رضا خسروی، مسئول روابط عمومی، مهدی پارسایی، مسئول دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان، اعضای هیئت امناء و انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه دخترانه هیات امنایی فرهنگیان (دوره اول) و... حضور داشتند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار