برگزاری اردوی جهادی ویزیت رایگان پزشکی در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - با نظارت کارشناسی بهداشت و سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش‌وپرورش اسلامشهر و به مناسبت ایام الله دهه فجر ،اردوی جهادی ویزیت رایگان پزشکی در شهرک امام حسین(ع)شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۰۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

در این برنامه که در واحد آموزشی صداقت منطقه برگزار گردید ،پزشکان در رشته های تخصصی ،پزشک عمومی ،مراقب سلامت، ماما، مشاور خانواده، چشم پزشک و فیزیوتراپ به ویزیت رایگان مراجعین پرداختند و در صورت نیاز افراد به ادامه معالجات آنها به مراکز درمانی اسلامشهر ارجاع دادند.

در ادامه این اردوی جهادی، نویدعباسی معاون فنی وع مرانی فرماندار، سلمانی مسئول شبکه بهداشت ،حبیبی پور مدیر آموزش و پرورش و شورای معاونین در این واحد آموزشی حضور یافتند و از روند معالجه مراجعین بازدید بعمل آوردند.

سپس در نشستی حسن حبیبی پور ،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهردر سخنانی با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت :مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالهای پس از انقلاب و اکنون که سی و نه سال از انقلاب اسلامی میگذرد، برمحرومیت زدایی و گسترش عدالت تاکید دارند.

وی در ادامه افزود:بر اساس این نگرش امروز ما حرکت جهادی ویزیت رایگان پزشکی رادر منطقه ای محروم در شهرستان اسلامشهر اجرا نمودیم و در این راستا از کمک های ارگانها و نهادهای مربوطه برخوردار بودیم.

در بخش دیگری از این نشست ،سلمانی مسئول شبکه بهداشت اسلامشهر،تعداد تخت های بیمارستانی مورد نیاز اسلامشهر را 700تخت عنوان کرد و اظهار داشت :اکنون اسلامشهر از 200تخت بیمارستانی برخوردار است و مشکل دیگر شهرستان را کمبود پزشک تمام وقت برشمرد و تصریح کرد، پزشکان ما اکثرا هفته ای یک روز در شهرستان حضور دارند و یرگزاری اردوهای جهادی پزشکی را گامی موثر در رسیدگی به وضعیت محرومان جامعه دانست.

نوید عباسی ،معاون فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر هم ضمن تقدیر از حرکت خوب آموزش و پرورش اسلامشهر ،تاکید کرد:دولت تدبیرو امید در طول چهار سال گذشته تعداد زیادی از خانه های بهداشت را بازسازی و یا تاسیس کرده است .

وی به پروژه های در دست اقدام شهرستان اسلامشهر تیز اشاره کرد و بیان داشت :مرکز درمانی قائمیه شهرستان با اعتباری بالغ بر 30میلیارد تومان از پیشرفت فیزیکی هشتاد درصد برخوردار ودر آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی از وضعیت بیمارستان چهارصد تختخوابی اسلامشهر نیز گفت و افزود:این مرکز مهم از مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان میباشد که 58میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اکنون در مرحله پیشرفت فیزیکی پنجاه و پنج درصد قراردارد،لیکن نیازمند اعتبارات بیشتری میباشد و بر طبق نظر کارشناسان تا پایان سال 97آماده بهره برداری خواهد بود.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار