رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کردستان: تعامل رسانه‌ها و مدیران برای توسعه کردستان ضروری است

سنندج (پانا) - رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کردستان خواستار افزایش تحمل مدیران و رسانه‌ها برای پذیرش نقد و انتقال اطلاعات شد زیرا می‌توانند فضای جدیدی برای توسعه این استان ایجاد کنند.

کد مطلب: ۷۱۰۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

بهرام نصراللهی زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان در نشست هم اندیشی استاندار کردستان با اصحاب رسانه، بر نقش بی بدیل رسانه‌ها در توسعه کردستان تاکید و اظهار کرد: وجود تضاد و تسامح بین رسانه‌ها و مسئولان ضروری است.

وی افزود: چنان که رسانه ها از مسئولان انتظار تحمل نقد دارند، در مقابل باید نقد مدیران را نسبت به رویه رسانه خود نیز پذیرا باشند و همه با هم با هدف توسعه استان تعامل و همکاری داشته باشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان عنوان کرد: مدیران و رسانه‌ها با افزایش تحمل خود برای پذیرش نقد و انتقال اطلاعات، می ‌ توانند فضای جدیدی برای توسعه استان ایجاد کنند.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در جذب سرمایه گذاران و در نهایت توسعه استان، تاکید کرد: رسانه‌ها با هدف توسعه استان و تغییر شرایط موجود، باید با بهره گیری از قدرت رسانه، چهره‌ای از استان ترسیم کنند که توسعه استان را در پی داشته باشد.

نصراللهی زاده از رسانه‌ها خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را در راستای توسعه استان به مدیران انتقال دهند و با کنار گذاشتن نقدهای مخرب، در خصوص آمادگی استان برای حضور سرمایه گذاران تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار