در گفت‌و‌گو با پانا

سپیده توکلی: می‌گفتند عمر ورزش من تمام‌شده اما قهرمان آسیا شدم

تهران (پانا) – قهرمان دوومیدانی قاره آسیا معتقد است می‌توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا رکوردشکنی‌اش را ادامه دهد.

کد مطلب: ۷۰۹۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد

سپیده توکلی تنها بانوی طلایی ایران در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با پانا درباره این مسابقات گفت: رقابت‌ها در برخی ماده‌ها خوب بود و شرکت‌کنندگان زیادی شرکت کرده بودند اما در برخی ماده‌ها شرایط به این صورت نبود و تعداد کمی در برخی رشته‌ها حضور داشتند. اما به هر ترتیب من توانستم در پنج‌گانه با امتیاز 4038 مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنم و در دو ماده پنج‌گانه و پرش ارتفاع هم من توانستم دو رکوردشکنی داشته باشم.

وی ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی سالن آسیا در لیست مسابقات کسب سهمیه جهانی محسوب می‌شود. در پنج‌گانه ورودی خاصی برای ورزشکاران در نظر گرفته نمی‌شود بلکه 12 نفر برتر به صورت خودکار وارد رنکینگ جهانی می‌شود و خدا را شکر با توجه به اینکه من توانستم در مسابقات قهرمانی آسیا امتیازم را به بالای چهار هزار برسانم وارد رنکینگ جهانی شدم. البته فکر نمی‌کنم با رکوردی که ثبت کردم جزو 12 نفر برتر باشم چرا که ورزشکاران اروپایی خیلی رکوردهای بهتری کسب کردند اما همین‌که وارد رنکینگ شدم جای خوشحالی داشت .

قهرمان آسیا در ادامه گفت: من خواسته‌ام از فدراسیون این است که از من حمایت کنند. در همین رقابت‌ها فدراسیون این اعتقاد را داشت چون من سنم از همه بالاتر است دیگر عمر ورزشی‌ام تمام شده اما من تلاش کردم و با قهرمانی در آسیا به همه ثابت کردم این‌طور نیست. الان هم از فدراسیون تنها خواسته‌ام این است که برای جاکارتا برای من سرمایه‌گذاری کنند .

توکلی در پاسخ به اینکه او هم مانند سایر دوومیدانی کارها نیاز به مربی خارجی دارد یا خیر، عنوان کرد: من با مربی فعلی‌ام تمرینات خوبی داشتم و او به من خیلی انگیزه و اعتماد داد و توانستم به این مدال برسم. اما توقع اردوهای تدارکاتی و برون‌مرزی دارم، برای مسابقات قهرمانی آسیا از من هیچ حمایتی نشد و امیدوارم برای جاکارتا شرایط به این صورت نباشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار