استاندار زنجان: همدلی و هماهنگی مسئولان نظام موجب امیدواری مردم و یأس دشمنان انقلاب می شود

زنجان (پانا) -استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به همدلی، انسجام و وحدت نیازمند هستند، افزود: نباید اجازه داد عده ای در داخل کشور با بداخلاقی و بی تقوایی و با هدف تسویه حساب های شخصی، سیاسی و جناحی، مردم را نسبت به آینده کشور نا امید کنند.

کد مطلب: ۷۰۹۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در نشست همگامی و همدلی خدمتگزاران انقلاب اسلامی در چهلمین بهار آزادی در زنجان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری، نمایندگان مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران، فرمانداران و ائمه جمعه استان برگزار شد، با بیان اینکه همدلی و هماهنگی مسئولان نظام موجب امیدواری مردم و یأس دشمنان انقلاب می شود، ادامه داد: با تکیه بر قانون اساسی و کنار گذاشتن کدورت‌ها می توان به وحدت دست یافت و برای توسعه و رشد و بالندگی کشور همه باید دست به دست هم دهیم و انسجام داشته باشیم.

وی با اشاره به دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال اخیر، اظهار کرد: باید کارنامه نظام و انقلاب اسلامی را با توجه به خودکفایی ها و موفقیت های فراوان در عرصه های مختلف علمی، سیاست خارجی، بنیه دفاعی، حوزه های صنعتی، بهداشت و درمان، گسترش آموزش عالی و توسعه شهری و روستایی به مردم ارائه نمود تا مردم به ویژه جوانان را به آینده کشور امیدوار کند.

مقام عالی اجرایی استان با بیان اینکه در طول 40 سال انقلاب اسلامی، کشور با تلخی ها و شیرینی های فراوانی مواجه بوده است، ابراز کرد: علیرغم همه تهدیدها و تحریم هایی که بر علیه کشور طی 40 سال اخیر صورت گرفته است، اما درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون بیش از 235 هزار شهید و با رشادت ها و پایمردی ملت ایران، 40 ساله شد و ریشه های آن، بسیار مستحکم شده است.

استاندار زنجان افزایش همدلی میان همه آحاد ملت با مسئولین و خدمتگزاران نظام اسلامی را با کاهش دلخوری‌ها، کدورت‌ها و اختلافات محقق دانست و گفت: با انسجام اجتماعی و افزایش همدلی و هم‌افزایی می توان کشور را از بروز بحران های مختلف مصون داشت و نارضایتی های اجتماعی را کاهش داد.

درویش امیری با بیان اینکه بین نظام، دولت و ملت عهد و پیمانی بسته شده که همه ارکان نظام در خدمت به مردم تلاش کنند، اظهار کرد: دستیابی به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با تامین حقوق اجتماعی، اقتصادی، امنیت اشتغال، رفاه عمومی، حقوق شهروندی و اجرای دقیق قانون در کشور از مهمترین مفاد این پیمان است که دولت همواره سعی در پایندی به آن داشته است.

وی رعایت قانون توسط همه ارکان و مسئولین نظام را یکی از راه های کمک به اداره کشور برشمرد و گفت: با عمل در چارچوب قانون می توان از بروز بی نظمی، بی انضباطی و هرج و مرج در جامعه جلوگیری کرد.

استاندار زنجان جلب امید، رضایت و اعتماد مردم به نظام را مهمترین سرمایه کشور خواند و با تاکید بر ضرورت تلاش در راستای افزایش این امید و نشاط اجتماعی، خاطر نشان کرد: تحقق مطالبات مردم در چارچوب موازین شرعی و تکالیف قانونی، با کمترین میزان خطا به دور از گرایشات سیاسی باید اجرا شود تا مردم کوچکترین تردیدی در این پایبندی نداشته باشند.

گفتنی است در این نشست که به دعوت از استاندار زنجان برگزار شد، علاوه بر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، برخی از مدیران استانی از جمله؛ رئیس کل دادگستری استان، نماینده مردم ماهنشان و ایجرود، نماینده مردم خدابنده و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اطلاعات استان، فرمانده سپاه انصارالمدی (عج) و فرماندهی نیروی انتظامی استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار