مسابقه دانش‌‌آموزی ویژه پایه دهم در قوچان

مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان: این مسابقه دانش آموزی درسطح دبیرستانهای شهرستان توسط گروه زبان انگلیسی برگزار می شود.

کد مطلب: ۷۰۹۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهارداشت: امروزه کامل ترین شکل انتقال مفاهیم ذهنی به شیوه ساده از طریق ارتباط زبانی و نوشتاری است. هر چند در گذشته های دور مردم برای برقراری ارتباط از علائم و تصاویر و ... استفاده میکردند اما در دنیای امروز اهمیت برقراری ارتباط و تعامل و همفکری کلیه انسانها نقش بسیار مهمی در ارائه کیفیت بهتر برای زندگی ایفا می نماید .

وی افزود : زبان یک مهارت است که برای یادگیری آن باید تمرین زیادی کرد. از آنجا که فرایند یادگیری زبان بسیار کند عمل می کند، این تمرین باید متناوب، مستمر و طولانی باشد در غیراین صورت اثر بخشی آن کم می شود. تناوب برای یادگیری زبان انگلیسی به این صورت است که ظرفیت و حجم محدودی از کتاب مورد نظر را در فاصله های معین که در مورد زبان انگلیسی سه تا شش روز در هفته توصیه می شود مورد مطالعه قرار داد. استمرار یعنی تکرار این مطالعه بدون تعطیلی. لذا برای یادگیری هر زبانی نمی شود مدتی به مطالعه و تمرین پرداخت و سپس مدتی تمرین را کنار گذاشت . این امر موجب اثرات نامطلوبی در فرآیند یادگیری می گردد .

جنگی گفت: گروه آموزشی زبان انگلیسی متوسطه دوم در نظر دارد مسابقه دانش‌آموزی با عنوان «اجرای نمایش کوتاه بر مبنای موضوعات کتاب دهم» برگزار کند. لذا دبیران گرامی زبان انگلیسی آموزشگاه ضمن هدایت دانش‌آموزان به تدوین متن نمایشنامه و اجرای آن در قالب یک فیلم کوتاه حداکثر ۱۵ دقیقه‌ای اقدام، وآثار آموزشگاه با ذکر مشخصات دانش‌‌آموزان و نام دبیر مربوطه تا پانزدهم اسفند۹۶ به کارشناسی تکنولوژی آموزشی تحویل داده خواهد شد. شایان ذکر است که ارایه کنندگان برترین اثر با اهدا جایزه ای مورد تقدیر قرار خواهند گرفت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار