در گفت‌و‌گو با پانا:

علی آبادی، عضو شورای فنی کشتی فرنگی: با اوضاعی که کشتی فرنگی ایران دارد، در آینده شکست می‌خوریم

تهران (پانا) – عضو شورای فنی کشتی فرنگی ایران معتقد است که وضعیت کنونی کشتی فرنگی، وضعیت مناسبی نیست و به شکست این تیم کشتی در مسابقه‌های آتی منجر می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۸۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

رحیم علی‌آبادی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد ملی پوشان فرنگی ایران در جام تختی گفت: نتایجی که کشتی گیران ایران در این رقابت‌ها به دست آوردند چندان چنگی به دل نمی‌زند و من فکر می‌کنم اگر با همین روند پیش برود ما خیلی زود به مشکل می‌خوریم و در مهم‌ترین مسابقه پیش روی ما که رقابت‌های قهرمانی آسیاست با این روند نمی‌توانیم نتایج لازم را به دست بیاوریم .

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها تیم‌های ملی ترکیه و قزاقستان با ده کشتی‌گیر آمدند و توانستند دو مدال بگیرند این در حالی است که تیم ایران با 30 کشتی‌گیر و حمایت تماشاگران چندان موفقیتی به دست نیاورد. تمام این‌ها نشان می‌دهد تیم ما جنگندگی و جسارت لازم را ندارد و اگر کادر فنی نتواند ضعف‌ها را حل کند ما به زودی شکست می‌خوریم .

علی‌آبادی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین رویداد پیش روی کشتی فرنگی گفت: همه می‌دانند که مهم‌ترین آزمون جدی کشتی فرنگی رقابت‌های قهرمانی آسیاست و اگر نخواهیم مشکلات تیم را حل کنیم در همان مسابقات مقابل تیم‌های قزاقستان و ترکیه کم می‌آوریم. کشتی فرنگی به کشتی‌گیرهایی مانند محمدعلی گرایی نیاز دارد که با وجود اینکه وزنش از رقبایش کمتر بود اما با جنگندگی تمام حاضر شد و توانست بهترین نتیجه را به دست بیاورد .

وی افزود: جام تختی حد و اندازه کادر فنی تیم ملی و کشتی‌گیرهای ما را نشان داد و میدان خوبی برای محک آنها بود. ما باید این واقعیت را بپذیریم که ضعف داریم و طبیعتاً اگر همین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا تکرار شود وضعیت از قبل بدتر خواهد شد و تیم ما ضعیف‌تر عمل خواهد کرد .

عضو کمیته فنی کشتی فرنگی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم کشتی گیران جنگندگی و جسارت لازم را ندارد و کادر فنی باید این اعتماد به نفس را به آنها بدهد تا در آزمون‌هایی که پیش روی انهاست به خوبی نتیجه بگیرند. بخش اعظم موفقیت یک کشتی‌گیر اعتماد به نفس اوست و نباید از این موضوع غافل شویم و در جهت تقویتش تلاش کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار