مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

تلاش کردیم فضای آموزش و پرورش به هیچ عنوان امنیتی نشود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بر تلاش استان بر امنیتی نشدن فضای آموزشی مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۸۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، سید علی قاسمی اظهار کرد: افتخار ما این است که معلم هستیم و از حقوق معلمان دفاع می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تلاش می کنیم معلمان در امنیت خاطر به سر ببرند افزود: رابطه مدیران و معلمان باید براساس کرامت و احترام متقابل باشد.

وی با بیان اینکه در طول 4 سال اخیر با عوامل تشویش آفرین مقابله کردیم، تصریح کرد: تلاش کردیم فضای آموزش و پرورش به هیچ عنوان امنیتی نشود.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای معلمان امنیت خاطر آوردیم تصریح کرد: به هیچ وجه روشی را آغاز نکردیم که معلمان دچار تشویش خاطر شوند بلکه با تشویش خاطر معلمان مبارزه کردیم.

قاسمی با بیان اینکه باید نگاه جامعه نسبت به معلمان تغییر کند، اظهار کرد: این حرف عوامانه ای است که می گویند معلم کم کار می کند. معلم در حال استراحت برای دانش آموزش فکر می کند و یک ساعت کار کردن در کلاس برابر با صدها ساعت کار کردن در اداره است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه تمام 20 ساعت کار معلم در هفته کار مفید است خاطرنشان کرد: از لحاظ کمی معلمان دو برابر دیگران کار می کنند و از لحاظ کیفی معلم انسان تربیت می کند و همه می دانند که انسان ها منابع توسعه کشور هستند.

وی با بیان اینکه باید معلمان مورد تکریم قرار گیرند یادآور شد: منابعی که لازم است تا معلم با آرامش زندگی کند باید در اختیار معلمان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار