فرماندار رامیان

هشتاد و دو واحد مسکونی روستایی رامیان در دهه‌فجر افتتاح می‌شود

هشتاد و دو واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در دهه‌فجر امسال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۷۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، جواد صادقلو با بیان اینکه 250 برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح شهرستان رامیان تدارک دیده شده است، اظهارداشت: از این تعداد 85 برنامه شاخص است که با موضوعات مختلفی مانند بصیرت‌افزایی، اقتصادمقاومتی و غیره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 75 پروژه عمرانی در این شهرستان گفت: این پروژه‌ها با 143 میلیارد ریال شامل افتتاح 70 پروژه و کلنگ‌زنی 5 پروژه دیگر است.

صادقلو بیان‌داشت: علاوه براین 157 پروژه اقتصادی و اشتغالزا نیز با سرمایه‌گذاری 68 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در چهارسال گذشته برای تأمین زیرساخت‌های شهرک صنعتی اقدامات خوبی انجام شد و امسال هم بیش از یک میلیارد تومان پروژه در این شهرک افتتاح می‌شود.

فرماندار رامیان با اشاره به افتتاح گازرسانی به روستا رضی‌آباد در دهه‌فجر امسال افزود: با افتتاح این پروژه همچنان دو روستا در این شهرستان فاقد گاز هستند که امیدواریم تا هفته دولت سال آینده این روستاها گازرسانی شوند.

وی ادامه داد: در مسکن محرومین و نوسازی بافت فرسوده روستایی نیز اقدامات خوبی انجام شده که امسال 82 واحد با 15 میلیاردریال اعتبار در دهه‌فجر افتتاح شده و تحویل متقاضیان می‌شود.

صادقلو اعلام کرد: در حوزه اقتصادی نیز 50 طرح اشتغال مددجویان بهزیستی، 4 طرح آبیاری تحت فشار، افتتاح نیروگاه برق مقیاس کوچک 4.5 مگاواتی با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که مجموع این طرح‌ها 178 شغل را در سطح شهرستان ایجاد می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار