معاون آموزش ابتدايي آموزش وپرورش استان سمنان:

توليد علم و مهارت آموزي بايد در دوره ابتدايي بستر سازي شود

باحضور معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان سمنان، همایش تجلیل از دانش آموزان دوره ابتدایی در شاهرود برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۶۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، غفار محمدی در مراسم تجليل از دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان شاهرود گفت: پويايي و زنده بودن جامعه بستگي به ميزان توليد و استفاده از خلاقيت انسان ها دارد و مهمترين بستر توسعه خلاقيت ، توليد علم و مهارت آموزي دوره ابتدايي است .

وی با اشاره به ويژگي منحصر به فرد دانش آموزان، دوره ابتدايي را دوره تحول در تفكر و انديشه انسان ها دانست كه بواسطه كنجكاوي و پرسشگري ذاتي مخاطبينش ايجاد شده و وظيفه آموزش و پرورش حفظ و تقويت اين ويژگي است.

معاون آموزش ابتدايي آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به اهميت و نقش پژوهش در توسعه علم و تكنولوژي گفت: فعاليت هاي پژوهش محور نظير جابربن حيان در دوره ابتدايي عين تربيت است، زيرا دانش آموزي كه از كنار رخدادهايي نظير فرو ريختن پلاسكو و يا سقوط آسانسور به سادگي نمي گذرد و به فكر راهي براي نجات انسان هاست و يا دانش آموزي كه به دنبال بكارگيري انرژي هاي پايان ناپذير است، نمي تواند از كنار پديده هاي اجتماعي و فرهنگي به سادگي عبور كند و يا نسبت به آنها بي تفاوت باشد.

غفار محمدی در پایان بر بوجود آوردن محيطي پويا و دلپذير و ايجاد زمينه براي يادگيري دلپذير و جذاب در مدارس بر اساس تحليل عملكرد آموزش و پرورش تاكيد كرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار