مسئول سازمان دانش آموزی رودان به پانا خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی یک روزه مربیان و پیشتازان سازمان دانش آموزی در رودان

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان رودان از برگزاری دوره آموزشی پیشتازان سازمان دانش آموزی با حضور مربیان و یاور مربیان پیشتاز پسر و دختر در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد داوری در گفت و گو با خبرنگار پانای هرمزگان گفت: این دوره آموزشی با حضور مربیان و یاور مربیان پیشتاز مدارس رودان با هدف ایجاد نشاط در بین دانش آموزان و مربیان بخصوص در فعالیت‌های اجتماعی برگزار گردید.

وی افزود: دانش آموزان فراگیر در این دوره با هویت‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی، گره‌ زنی، جهت یابی، مخابره فریاد های شادی، نظام جمع و خبرگزاری پانا آشنا شدند.

داوری بیان کرد: اگرچه متاسفانه این دوره دیر برگزار شد ولی سعی شد، از کیفیت بسیار خوب و بالایی برخوردار باشد.

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان رودان عنوان کرد: مهارت های تشکیلاتی که تقویت و آموزش آنها برای دانش آموزان ضروری به نظر میرسید شناسایی شد واین دوره آموزشی با توجه به این نیاز سنجی برگزار شد.

داوری خاطرنشان کرد: تشکیلات دانش آموزی پیشتازان به منظور دست یابی به اهداف تربیتی و کسب مهارت های مفید از طریق آموزش و تمرین می باشد و با توجه به اهمیت تربیت ، هدف همه تشکلات، نیل به اهداف مقدس تربیت الهی می‌باشد.

همچنین ایشان از آقایان جهانگیر اسلامی، نادر حاجب و قاسم نگاری و خانم ها سمیه نعمتی ، فاطمه کمالی و فاطمه خودستان، مدرسین این دوره آموزشی به جهت همفکری، همدلی و همکاری قدر دانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار