فرمانده انتظامی ملایر خبر داد:

کاهش 13 درصدی انواع سرقت در ایام نوروز در ملایر

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی ملایر از کاهش 13 درصدی انواع سرقت در ایام نوروز در ملایر خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ ابراهیم سعیدی در جمع خبرنگاران افزود: این در حالیست که کشف انواع سرقت در ایام نوروز 27 درصد افزایش داد

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال همچنین برخورد با موتورسواران مزاحم 98 درصد و خودروهای متخلف نیز سه درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: با تلاش پلیس و همکاری خوب مردم، در نوروز امسال کشفیات انواع مواد مخدر پنج برابر نسبت به نوروز سال گذشته رشد داشت.

سعیدی ادامه داد: همزمان با اجرای طرح نوروزی، شش ایستگاه پلیس در سه ورودی شهر ملایر در پارک کوثر، میدان استقلال و حرم آباد و سه ایستگاه نوروزی نیز در شهرهای سامن، جوکار و بخش زند مستقر شد.

وی بیان کرد: با همکاری سایر نهادها و ارگان های شهرستان، بسته های آموزشی و بروشورهای راهنمایی پلیس در سفر، به مسافران نوروزی و شهروندان ارایه شد.

فرمانده انتظامی ملایر خاطرنشان کرد: به منظور افزایش آرامش و ایمنی مردم در ایام تعطیلات نوروز، از پلیس های تخصصی به کار گرفته شد و گشت های پلیسی نیز در طول شبانه روز در سطح شهر افزایش یافت.

سرهنگ سعیدی اعلام و اجرای محدودیت های ترافیکی در چهارشنبه آخر سال، تعطیلات نوروز و 13 فروردین ماه، اطلاع رسانی به مردم در خصوص رعایت مسایل امنیتی در عید نوروز، استفاده از گشت های نامحسوس و سایر موارد را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در ایام نوروز برشمرد.

وی در عین حال اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی ملایر را در سال 92 مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مشارکت مردم در همکاری با پلیس، موجب احترام گذاشتن به قوانین و رعایت قانون گرایی می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد ناجا جامعه محوری و ایجاد امنیت در بین مردم است، بیان کرد: زمانیکه اعتماد مردم به پلیس افزایش یابد، سرمایه اجتماعی نیز رشد یافته و موجب همبستگی ملی و افزایش مشارکت مردم در همه عرصه ها خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار