در محل سازمان دانش آموزی استان خوزستان :

نشست فصلی شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان خوزستان برگزارشد

اهواز (پانا) - سومین نشست فصلی شورای برنامه ریزی سازمان دانش اموزی استان خوزستان با حضور مسرور رییس سازمان و شیخی معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۳۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا مسرور رییس سازمان دانش آموزی استان خوزستان گفت :در راستای برگزاری فصلی شورای برنامه ریزی سازمان دانش اموزی با هدف ارایه گزارش عملکرد سه ماهه اول سال آموزشی جاری ،ارایه گزارش مالی سازمان درسال جاری ،برنامه ریزی مانور یاوران انقلاب ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی و نهایتا برنامه ریزی سه ماهه دوم سال آموزشی سازمان ویژه اردوی استانی مربیان و دانش آموزان این نشست برگزار شد.
وی در ادامه افزود:فعالیتهای سازمان دانش آموزی میدانی و عملیاتی است و در یک جای در بسته نیست .تقویت مهرتهای فردی - گروهی و تربیت شهروند مطالبه گر و پرسشگر می باشد .درآمدزایی رکن رکین سازمان است که در بخش اقتصادی هرکسی مسئول رسیدگی به یک کار است . هرفعالیتی که موفق به انجام آن می شویم از آغاز تا پایان پی گیری می کنند.وی در ادامه افزود :امسال متاسفانه درگیر فراز و فرودهای مالی بود و مجلس شورای اسلامی مصوبه ای در خصوص مسائل مالی به تصویب رساند که بر خلاف اسناد بالادستی آموزش و پرورش بود .درادامه این نشست سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان طی سخنانی گفت: ما هنگامی می توانیم در کشور تحول ایجاد کنیم که دانش آموزان تاثیر گذار تربیت کنیم .یکی از چالشهای سیستم آموزشی ما عدم آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان است .باید حقوق شهروندی ،مهارتهای اساسی زندگی ،حفظ محیط زیست و مدیرت مصرف و بهره وری آب را به دانش آموزان آموخت. در پایان این نشست موارد مطرح شده در دستور جلسه به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار