پیام استاندار فارس به مناسبت هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش

شیراز ( پانا) - استاندار فارس در پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش ،ضمن تاکید بر لزوم آگاه سازی و ترویج مفاد قانون شورای آموزش و پرورش به مدد رسانه ها ، خواستار فراهم نمودن زمینه اجرایی آن در تعامل سازنده ،به ویژه در حوزه جلب مشارکت ها شد.

کد مطلب: ۷۰۳۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

در متن پیام مهندس اسماعیل تبادار به مناسبت هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش آمده است:

"باسمه تعالی

نظام تعلیم تربیت در جامعه اسلامی ، اساس و پایه پیشرفت و توسعه جامعه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و زمینه ساز نُصح اندیشه هاست از این جهت مشارکت آحاد جامعه به ویژه نخبگان ، دست اندرکاران حوزه تعلیم تربیت در دستیابی به نظام آموزشی پویا ضروری است .

تشکیل شورای آموزش و پرورش به موجب مصوبه 25 دی ماه سال 1372 مصوب مجلس شورای اسلامی اساسی ترین گام را در حوزه فرهنگ سازی و مشارکت جویی و بهره گیری از خرد جمعی در نظام تعلیم و تربیت فراهم آورده است .

بی شک نتایج و دستاورد این قانون را می توان در تصمیمات ارزنده و پر ثمر شوراهای آموزش و پرورش با هدف جذب مشارکت همگانی و گره گشایی از تنگناهای نظام تعلیم و تربیت دانست .

بنابراین ضمن گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش و تقدیر از زحمات و پیگیری های دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت ،بر لزوم آگاه سازی و ترویج مفاد قانون به مدد رسانه ها در تعامل سازنده زمینه اجرایی شدن آن به ویژه در حوزه جلب مشارکت ها بیش از پیش فراهم گردد . "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار