برگزاری جلسه هماهنگی مانور زلزله و امداد و نجات در ورامین

ورامین (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری مانور زلزله وامداد ونجات،با حضورشش استان کشور در شهرستان ورامین بر گزار گردید.

کد مطلب: ۷۰۳۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،این جلسه با میزبانی شهرستان ورامین وبا حضور مسئولین شش استان کشور و معاون امداد و نجات ، کارشناسان ستادی و مسئولین امداد و نجات شعب پیشوا ، پاکدشت و ورامین برگزار گردید .

‎ حمدرضا کرمانشاهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین از اجرای مانوری گسترده در ورامین خبر داد و گفت : با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه مبارک فجر مانور جستجو و نجات و درمان اضطراری در شهرستان ورامین برگزار خواهد شد .

‎ وی در نشست جلسه هماهنگی این مانور که با حضور معاونت های درمان و توانبخشی هلال احمر استانهای تهران ، قم قزوین، گیلان، مازندران و البرز و نمایندگان بخشداران و دهیاران روستاهای عبدال آباد ،علی آباد فرسوده ،علی آباد محیط ، قلعه بلند ، حصار قاضی و خالد آباد در خصوص نحوه اجرای این مانور اظهارداشت:در این مانور شش تیم درمانی متشکل از پزشک عمومی و تخصصی .ماما ،روانشناس، تیم های درمان اضطراری در این مناطق حضور می یابند و ضمنا در روستای عبدال آباد تیم های امدادی به مانور جستجو و نجات پرداخته و مصدومان فرضی را به بیمارستان صحرایی مستقر در این روستا انتقال می دهند .

کرمانشاهی خاطر نشان کرد در روز برگزاری مانور تیم های درمانی به درمان و توزیع داروی رایگان در سطح منطقه خواهند پرداخت .

وی افزود: با برگزاری اجرای مانورهای آمادگی زلزله بتواند موجبات بالارفتن سطح آگاهی و آمادگی بیشتر مردم و توانایی مسئولین در برابر بلایای طبیعی گردد .

/خبرنگار:مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار