با حضور جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور انجام شد:

تقدیر از آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد به عنوان پیشگام در حوزه اعتلای بسیج

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی حوزه بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، جلسه هم اندیشی پیرامون برنامه های پیش رو در بسیج فرهنگیان با حضور مطهری، جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور درمحل سالن کنفرانس مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد.
صفیه رکنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد مقدس در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن اولین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی و گرامیداشت یاد و خاطره یار دیرین امام و رهبری، گفت: بسیج بزرگترین تشکل مردم نهاد در کشور است که با تدبیر امام راحل تشکیل شد و در همه عرصه ها از اول انقلاب حضور فعال داشته است.
رکنی افزود: ایجاد تشکل های مردم نهاد در هر کشوری یکی از نشانه های دموکراسی در آن کشور است و همراهی این تشکل ها با دولت مردان یکی از رموز موفقیت هر کشوری است که در این میان بسیج از اول انقلاب نقش پررنگی داشته است.
وی افزود: یکی از اهداف ما، توانمند سازی معلمان در همه ساحتهای معلمی و ابعاد معلمی است که امیدواریم از این ظرفبت خوب و دارای پشتوانه بسیج فرهنگیان برای ارتقای سطح آموزش و پرورش دانش آموزان استفاده کنیم.
رکنی افزود: مدیریت آموزش و پرورش همواره از ظرفیت خوب بسیج فرهنگیان و دانش آموزان استفاده کرده است و از این به بعد نیز این همکاری و همراهی ها ادامه خواهد داشت.
عباس مطهری جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور در این جلسه گفت: همراهی و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه چهار و دیدگاه خوب سرکار خانم رکنی در رابطه با بسیج بسیار قابل توجه و قابل تقدیر است و از زحمات و همراهی های ایشان با مجموعه بسیج صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.
وی افزود: اعتلای بسیج از خواسته های مقام معظم رهبری است و بسیج فرهنگیان نیز همواره در این خصوص پیش قدم بوده است.
مطهری ادامه داد: آموزش و پرورش یک دستگاه محوری در هر جامعه است و برای موفقیت نیازمند پشتیبانی تمامی آحاد جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار