مسئول روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر خبر داد:

اعزام خادمان افتخاری برای تجهیز و ساخت بقاع متبرکه در عراق

اسلامشهر (پانا) - مسئول روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر گفت: ۲۰ نفر از خادمان ستاد شهرستان برای انجام امور عمرانی و خدماتی و تجهیز و مرمت اماکن متبرکه به کشور عراق اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۷۰۲۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، حسن خوش‌رو با اعلام خبر اعزام خادمان برای تجهیز و ساخت اماکن متبرکه درکشور عراق گفت: بر اساس اعلام ستاد مرکزی عتبات عالیات کشور و متناسب با نیاز به‌صورت دوره‌ای و ماهیانه نیروهایی برای خدمت در عتبات عالیات اعزام می‌شود .

وی ادامه داد: در حال حاضر روند ثبت‌نام تشکیل پرونده و صدور ویزا برای ۲۰ نفر از تکنسین‌ها و خادمین صورت گرفته و طی ده روز آینده برای انجام امور به‌صورت فی سبیل الله اعزام می‌شود .

خوش‌رو تأکید کرد: افراد اعزام شونده در حوزه‌های سنگ گاری، سرامیک کاری، نانوایی، آشپزی دارای تخصص و تجربه هستند اضافه بر آن تعدادی کارگر ساده برای انجام امور فنی و عمرانی نیز با این کاروان اعزام می‌شوند و این افراد متناسب با نیاز و درخواست در شهرهایی چون سامرا کربلا و نجف خدمت می‌کنند .

وی بابیان اینکه ثبت و اعزام نیرو در حوزه‌های ذکرشده به‌صورت ماهیانه صورت می‌گیرد ،گفت: تمام هزینه‌های سفر در این مدت به عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات است و افراد اعزام شونده طی این مدت هزینه‌ای پرداخت نکرده و تنها از تخصص خود برای ساخت و تجهیز اماکن متبرکه ائمه معصومین(ع) استفاده می‌کنند .

مسئول روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر اعلام کرد: افراد متقاضی در حوزه‌های سنگ گاری، سرامیک کاری، نانوایی، آشپزی و کارگر ساده برای خدمت در کشور عراق برای ساخت و تجهیز بقاع متبرکه می‌توانند به آدرس دفتر ستاد واقع در اسلامشهر، خیابان امام موسی کاظم (ع)، نبش عدالت ۱۳ ، ساختمان مرکزی بخشداری اسلامشهر مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۵۶۳۶۰۵۰۱ و ۵۶۳۷۸۶۴۰ تماس حاصل کنند .

/ خبرنگار : ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار