مدیرکل ‌‌آموزش‌وپرورش تهران: تنها راه موفقیت آموزش‌وپرورش توجه به معلمان است

تهران (پانا) - مدیرکل ‌‌آموزش‌وپرورش تهران تنها راه موفقیت آموزش و پرورش را توجه به نیروی انسانی و معلمان دانست.

کد مطلب: ۷۰۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از مربیان تربیت بدنی شهر تهران با حضور مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت، عباسعلی باقری، مدیرکل آموزش و پرورش تهران و جمعی از پیشکسوتان تربیت بدنی صبح امروز در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
در این مراسم باقری با اشاره به اینکه کشور برای توسعه یک راه بیشتر ندارد اظهار کرد: تنها مسیر پیشرفت و توسعه توجه به نیروی انسانی است و همه کشورهایی که مسیر توسعه را پیموده اند این مسیر را پیش گرفتند البته در کنار آن به توانمندسازی نیروی انسانی هم توجه داشته اند.
وی ادامه داد: توانمندی نیروی انسانی تنها از راه خانواده و آموزش و پرورش امکان‌پذیر است البته در جامعه همه نهادها و رسانه ها نقش موثری ایفا می‌کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: آموزش‌وپرورش برای موفقیت راهی جز توجه به معلمان ندارد. در شش ساخت تربیتی باید تلاش کنیم که یکی از آنها ساحت سلامت و تربیت‌ زیستی است. پنج ساحت دیگر وابسته به این ساحت است زیرا که اگر بدن ناسالم باشد ادامه فعالیت هایش مختل می‌شود.
باقری خطاب به مربیان تربیت بدنی تصریح کرد: شما فقط تدریس تربیت بدنی را انجام نمی‌دهید بلکه در سایر جنبه های تربیتی و آموزشی هم نقش دارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار