مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم بزرگداشت تختی:

باید روحیه جوانمردی را در ورزش نهادینه کرد

شهرری (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ورزش عرصه ظهور اخلاق، انسانیت، مروت و جوانمردی است و باید روحیه جوانمردی را در ورزش نهادینه کرد.

کد مطلب: ۷۰۰۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم پنجاهمین سالگرد جهان پهلوان تختی گفت: اخلاق ورزشی را باید با الگو پذیری از بزرگان و پهلوانان ورزشی در جامعه نهادینه کرد چرا که بسیاری از بد اخلاقی ها در جامعه با فرهنگ سازی و توجه به روحیه جوانمردی گسترش داد.
وی با اشاره به اینکه حضور در چنین آیین هایی یک وظیفه ملی، انسانی و احترام به سنبل پهلوانی ورزش کشور است، گفت: با گذشت 50 سال از درگذشت مرحوم تختی شاهد برگزاری باشکوه سالگرد وی هستیم و این روح پهلوانی و اخلاق مداری تختی است که باعث ماندگاری وی شد.
گل محمدی با بیان اینکه تختی تنها پهلوان شهر تهران نبوده و متعلق به تمام کشور است، تاکید کرد: امیدواریم در سال های آینده با گسترش برنامه های ورزشی بتوان شخصیت و منش پهلوانی این بزرگ مرد را در ورزش تهران ترویج داد.

لازم به ذکر است که پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی با حضورعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان، حق شناس، خلیل آبادی و نظری اعضای شورای شهر تهران، رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، صفوی شهردار منطقه 20 و جمعی از ورزشکاران، هنرمندان و پیشکسوتان ورزش کشتی و اقشار مختلف مردم در ابن بابویه شهر ری برگزار شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار