همایش قطبی گزینشگران شهرستانهای جنوب غرب استان تهران در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت روز گزینش، همایش قطبی گزینشگران شهرستانهای جنوب غرب استان تهران با حضور مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در سالن شورای اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۷۰۰۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، در این جلسه حسن حبیبی پور ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت :گزینشگران نیروهای مخلصی هستند که بدون منت با واقف بودن به سختی کار خود و رعایت تقوای الهی و توجه به قوانین نیروهای معتقد و مسئول را به مجموعه آموزش و پرورش جهت اشتغال معرفی مینمایند.

در بخش دیگری از برنامه ، رضا روستایی، مدیر هسنه گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران نیزبا نکوداشت یاد و خاطره امام راحل ، شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، ضمن آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توفیق دولت تدبیر و امید سالروز تاسیس هسنه گزینش در سال 61 با فرمان تاریخی امام راحل را گرامی داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانی شیوا فعالیتهای گزینشگران را هوشمندانه و عالمانه دانستند و همه ما متولیان امر گزینش باید بدانیم ،این نهاد خاص به مانند یک شمشیر دولبه میباشد که از سویی حضور کارگزاران سالم را در آموزش و پرورش تضمین میکند و از سوی دیگر وظیفه رعایت حقئق مردم را بر عهده دارد.

روستایی ضمن ابراز رضایت از برنامه های کاری هسته گزینش شهرستانهای جنوب غرب تهران ، علی الخصوص اسلامشهر و نواحی بهارستان یک و دو،به ارائه آمار فعالیتهای هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران نیز پرداخت وتصریح کرد: مجموعه نیروهای گزینش به بررسی 750پرونده ورودی های دانشگاه فرهنگیان و242 پرونده آزمون معلمین پیمانی در طول سه ماه تحصیلی 97-96پرداختند.

مدیر هسنه گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، تلاش درجهت انجام کار در هسته گزینش را یک باقیات صالحات برشمرد و فعالیتهارا همگام با سند تحول بنیادین و ساحتهای شش گانه تربیتی دانست.

سپس در بخش دیگری از جلسه ، جعفری کارشناس مسئول گزینش اداره آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی اهداف گزیتش را رعایت تقوای الهی و تکریم ارباب رجوع در امور کاری دانست و گفت:درشهرستان اسلامشهر نیز در مجموع سه ماهه اول سال تحصیلی جدید 870پرونده در موارد ورودی نیروهای واحدهای آموزشی غیر دولنی و دانشگاه فرهنگیان را بررسی واعلام نتیجه نمودیم.

در ادامه برنامه شرکت کنندگان در همایش ضمن حضور آسنانه های مقدس امامزاده عقیل (ع) ، امامزاده عیسی(ع) و عطر افشانی مزار شهیدان توسط دانش آموان عضو تشکل بسیج امیدان آموزشگاه شهدای معلم ، برنامه های دیدار با خانواده شهید جعفری وحجت الاسلام محمدی امام جمعه واوان (اسلامشهر) را اجرا نمودندو نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت وی اقامه کردند.

شایان ذکر است ، در این جلسه که کارشناسان ، رابطین ومحققین هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، اسلامشهر و و نواحی یک و دو بهارستان به همراه کارشناس امور بانوان ، شاهد و امورایثارگران ومشارکتهای مردمی آموزش و پرورش اسلامشهر حضور داشتند ، از پیشکسوتان و اعضای برتر هسته گزینش با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار