شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی ناحیه 3 برگزار شد

جلسه شورای برنامه ریزی و تودیع و معارفه رییس سازمان دانش آموزی ناحیه 3 اصفهان با حضور مدیر و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۹۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی که با حضور عباس زهیری، رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان، خانم جنابی، کارشناس مسئول تشکیلات ، زهیری ، کارشناس روابط عمومی سازمان و مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 3 در محل سالن جلسات این مدیریت برگزار گردید، زهیری در مورد دغدغه های انسانی و مالی در آموزش و پرورش ،آسیب های اجتماعی و روند تربیت اجتماعی در سازمان دانش آموزی جهت کاهش این آسیب ها سخنانی ایراد نمود.
در ادامه جنابی ضمن اشاره به مشکلات عضوگیری تشکیلات ،در مورد پویایی و نشاط در مدارس و تمرین مدیریت و مسئولیت پذیری مطالبی عنوان نمود.
سپس صفری بیلان کاری سال گذشته و اقدامات انجام شده سازمان دانش آموزی ناحیه 3 در سالهای گذشته را مطرح نمود و در ادامه آقای احمدی گزارش سه ماهه سازمان دانش آموزی را بیان و در مورد روند عضو گیری و مشکلات پیرامون آن مطالبی مطرح نمود.

گفتنی است در این مراسم آقای عباس احمدی بعنوان مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه 3 معرفی شد و از زحمات و تلاش های آقای محمدحسن صفری تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار