آیت الله شاهچراغی:

مسئولان مشکل معیشت و اشتغال مردم را رفع کنند/ تامین آب در اولویت

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نظام اسلامی نعمت خدمت‌رسانی به مردم را به مسئولان می‌دهد، گفت: رفع مشکلات معیشتی مردم اولویت مسئولان باشد.

کد مطلب: ۶۹۹۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار صبح پنجشنبه خود با وزیر کشور ضمن بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز نعمت خدمت‌رسانی به آحاد جامعه نصیب مسئولان ما شده است، تأکید کرد: باید این فرصت را غنیمت شمارد و در خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی‌شان کوشید.

وی خواستار تلاش بیش از پیش مسئولان در راستای تقویت وحدت در جامعه شد و افزود: امروز مردم استان سمنان با پیشینه تاریخی و فرهنگی، اجتماعی بسیار غنی که دارند مهمان استانداری جدید هستند که امیدواریم در آغاز راه موفقیت‌های چشم‌گیری را در زمینه اقتصادی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، خدمت به مردم را رکن اصلی مسئولیت مسئولان در کشور دانست و تأکید کرد: باید از این فرصت به‌دست‌آمده در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمتگزاری به مردم بهره برد.

آیت‌الله شاهچراغی تامین آب و رفع مشکل کم آبی را از دیگر اولویت‌های استاندار جدید سمنان برشمرد و بیان کرد: یکی از موضوعات مدنظر برای مسئولان باید وضعیت معیشتی، اقتصادی، بیکاری، مسائل فرهنگی، هجمه فرهنگی دشمنان و ... باشد که این امور بسیار موردتوجه هستند.

وی همچنین خواستار نگاه ویژه مسئولان به سرمایه‌های انسانی استان سمنان شد و بیان کرد: به گواهی آمار، سمنان را می‌توان یک استان مستعد در زمینه نیروی جوان دانست که باید قدر دانسته شود.

قرار است آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید سمنان دقایقی دیگر در سالن شهید مطهری مرکز استان برگزار شود.

چاووشی از امروز به‌جای خباز، استاندار سمنان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار