در گفت و گو با پانا

مدیر تالار مولوی: حمایت از تئاتر دانشگاهی باید سازمان یافته باشد

تهران (پانا) – مدیر تالار مولوی معتقد است حمایت از تئاتر دانشگاهی و هنرمندان جوان باید مستمر و سازمان یافته بوده و صرفا به ایام برگزاری جشنواره ها و رویدادهای تئاتری منحصر نشود.

کد مطلب: ۶۹۹۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
امیرحسین حریری مدیر تالار مولوی در گفت و گو با پانا بر اهمیت جوان گرایی در تئاتر کشور و ایجاد فرصت برای همکاری آن در رویدادها و جشنواره های تئاتری تاکید کرد و گفت: باید به جوانان فرصت داد تا با نگاه خود موضوعات مورد تاکید در جشنواره های نمایشی نظیر دفاع مقدس، مقاومت یا هر موضوع دیگری را برای ما نیز تعریف کنند.
وی افزود: در این صورت کارها و آثارشان بازخورد و جذابیت بیشتری برای همنسلان خودشان و سایر مخاطبان تئاتر خواهند داشت.
حریری همچنین با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای گروه های جوان تئاتری و دانشجویان هنری ادامه داد: با توجه به این که سال هاست در زمینه تئاتر دانشگاهی فعالیت دارم و با جوانان هنرمند در ارتباط هستم، باید بگویم ظرفیت های این بخش در حوزه نمایش بسیار است.
وی عنوان کرد: جوانان بسیاری در زمینه تئاتر تحصیل کرده و در عین تخصص، استعداد دارند اما متاسفانه هیچ نهاد یا سازمانی نیست که این دغدغه ها و انگیزه ها را هدایت و حمایت کند.
مدیر تالار مولوی ابراز امیدواری کرد جشنواره های تئاتر کشور به منزله یک شروع برای گام مهم جوان گرایی باشند و افزود: امیدوارم جشنواره ها به منزله شروع جوان گرایی و اهمیت دادن به تئاتر دانشگاهی باشند؛ توجهی که صرفا به ایام برگزاری رویدادها ختم نشود. بلکه حمایت از هنرمندان جوان و تحصیل کرده های نمایش کشور سازمان یافته، مستمر و طبق برنامه ریزی باشد. چراکه جوانان درام های خوبی را می توانند خلق کرده و تکنیک های به روزی را وارد نمایش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار