ممنوعیت فعالیت شركت اينترنتي اسنپ در اراك

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراك گفت: فعاليت تاكسي‌هاي اينترنتي اسنپ كه به مدت دو ماه در سطح شهر اراك فعال بود، ممنوع و دفاتر غيرقانوني آن در سطح شهر پلمپ شد.

کد مطلب: ۶۹۸۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سيداحمد ميرمحمدي افزود: این مهم با توجه به پيگيري‌هاي مستمر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراك با دستور مقام قضايي و همكاري اداره نظارت بر اماكن عمومي صورت گرفته است.

وي ادامه داد: شركت اسنپ هيچگونه اقدامي در خصوص اخذ مجوز لازم جهت ساماندهي و دريافت پروانه از سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداري اراك نداشته و بدون هيچگونه نظارت و هماهنگي اقدام به جذب راننده نموده است.

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراك بیان کرد: در راستاي كنترل، پيش‌بيني و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي در جلسات مختلفي كه با مسئولين اداره اماكن و داداستان داشتيم نهايتا دفاتر فعاليت اسنپ در سطح شهر اراك پلمپ و فعاليت اين شركت غير قانوني اعلام شد.

ميرمحمدي اظهار داشت: سيستم حمل و نقل عمومي يكي از حساس‌ترين و مهم‌ترين نوع خدمات شهري بوده و همواره رفاه و امنيت شهروندان از اولويت و سياست‌هاي كاري بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار