چالش هويت دانش آموز ايراني در عصر جهاني شدن

تهران (پانا) - استودیو الفبا برنامه ای ویژه با محوریت چالش هويت دانش آموز ايراني در عصر جهاني شدن و با حضور صاحب نظران برگزار کرد.

کد مطلب: ۶۹۸۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش «گفتمان برتر»، عنوان ويژه برنامه اي از استوديو الفبا است كه توسط شوراي راهبري مركز اطلاع رساني و روابط عمومي به منظور استفاده حداكثري از توان و ظرفيت فكري فرهنگيان، صاحبنظران و چهره‌هاي شاخص براي ترويج گفت وگوهاي راهگشا درباره مسأله هاي نظام آموزشي كشور طراحي شده است .
استوديوالفبا ميزبان نمايندگان شاخص رويكردهاي فكري و فرهنگي موثر در حوزه آموزش و پرورش خواهد بود تا در فضايي صميمي و گفت وگو محور، مسائل كليدي تعليم و تربيت را مورد واكاوي قرار دهيم.

در نخستين برنامه «گفتمان برتر»، ميزبان سيد مختار موسوي، پژوهشگر و معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش در دولت اصلاحات و زكريا يازرلو، مدرس دانشگاه و معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش دولت دهم بوديم كه با موضوع «چالشِ هويت دانش آموز ايراني در عصر جهاني شدن» در فضايي همدلانه و صميمي به گفت وگو پرداختند.

مخاطب اين گفت وگوهاكارشناسان، مديران آموزش و پرورش، معلمان، مربيان و خانواده‌ها خواهند بود.

استوديو الفبا گزارش كامل اين نشست هاي راهبردي را به زودي از طريق پورتال، كانال تلگرامي نگاه ( @irmoen ) و آپارات به نشاني ( aparat.com/ irmoen ) منتشر مي‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار