هزار بسته اقلام بهداشتی رایگان میان دانش آموزان پایه اول ابتدایی فریدونکنار توزیع شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار از توزیع یک‌هزار بسته اقلام بهداشتی در بین تمامی دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدارس دولتی شهرستان فریدونکنار خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۷۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سید عظیم اسماعیل‌زاده گفت: در اقدامی ابتکاری از سه سال پیش تاکنون مجمع خیرین سلامت را تشکیل دادیم.

اسماعیل زاده افزود: هدف از تشکیل این مجمع، در گام اول حمایت های بهداشتی فراگیر از مدارس دولتی آسیب پذیرو دانش آموزان این مدارس بوده و در گام های بعدی به صورت یکپارچه تمامی مدارس و دانش آموزان را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار با اعلام این خبر اظهار کرد: تا کنون اقدامات کوچک ولی موثری از جمله توزیع خرما در کنار شیر در بین دانش آموزان، تجهیز جعبه کمک های اولیه برخی از مدارس و همچنین کمک به بهسازی سرویسهای بهداشتی مدارس آسیب پذیر انجام شده است.

وی تأکید کرد: هدف ما اقدامات فراگیرتر در راستای ارتقای سلامت و بهداشت تمامی دانش آموزان فریدونکنار می باشد.

اسماعیل‌زاده ادامه داد: در همین راستا در اولین اقدام عملی در سال جاری با مصوبه ی هیئت مدیره ی این صندوق، تعداد 1000 عدد مسواک و خمیردندان برای همه‌ی دانش‌آموزان پایه اول مشغول به تحصیل در مدارس دولتی شهرستان فریدونکنار تهیه و به صورت رایگان توزیع کردیم.

وی خاطرنشان کرد: صندوق خیرین سلامت متشکل از تعدادی از همکاران فرهنگی است و منابع مالی آن نیز با کسر مبلغی از حقوق ماهیانه این همکاران تامین می گردد.

اسماعیل‌زاده ابراز امیدواری کرد: در اقدامات بعدی این صندوق و با رشد تعداد اعضا و منابع مالی آن،اقدامات موثرتری را در راستای ارتقای مسائل بهداشتی و سلامت دانش آموزان شهرستان فریدونکنار انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار