مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز:

"کاربران جوانه ها" طرح نوینی در جهت افزایش سواد اقتصادی دانش آموزان است

مدیر کل آموزش و پرورش البرز در حاشیه همایش تجلیل از برندگان خوش شانس "کاربران کانون جوانه ها" در حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک ملی استان البرز گفت: از این طرح می توان به عنوان طرح نوینی در جهت افزایش سواد اقتصادی و تضمین موفقیت در سالهای آینده دانش آموزان یاد نمود.

کد مطلب: ۶۹۶۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، همایش تجلیل از برندگان خوش شانس کاربران کانون جوانه ها در 38 قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک ملی استان البرز برگزار شد.

در این مراسم ساکی مدیر کل آموزش و پروش ضمن ابراز خرسندی از اینکه دانش آموزان و کاربران کانون جوانه های استان البرز از برندگان خوش شانس قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک ملی با مبالغ و ارزش ریالی خوبی بوده اند، اعلام کرد: مدیریت جدید بانک ملی استان البرز باعث شده که تعاملات بسیارخوبی بین آموزش و پرورش و بانک ملی، بوجود آید.

وی در ادامه از همکاری و همراهی بانک ملی در بخشهای مختلف، نگهداری حساب مدارس، همراهی با مدیران مدارس، ارائه خدمات نوین بانکی غیر حضوری به فرهنگیان و بویژه اشاعه طرح کانون جوانه ها در بین دانش آموزان تقدیر و تجلیل نمود.

ساکی افزود: میتوان از این طرح با عنوان طرح نوینی در جهت افزایش سواد اقتصادی دانش آموزان و آگاهی آنها در مدیریت اقتصاد شخصی و در نهایت تضمین موفقیت ایشان در سالهای آینده و ارتباط مدیران با دولت الکترونیک و نظام بانکداری الکترونیک یاد نمود.

در ادامه جلالی مدیر بانک ملی استان البرز اعلام کرد: بانک ملی ایران در کنار اداره کل آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اقتصادی و اشاعه آن بین نونهالان و دانش آموزان پیشگام بوده و بانک ملی بویژه در سطح استان همواره در جهت ایجاد تعاملات گسترده و ارائه خدمات نوین بانکی به نحو مطلوب به فرهنگیان استان کوشیده است.

در پایان از دانش آموزان و کاربران کانون جوانه های خوش شانس تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار