امام‌جمعه موقت هشتگرد:

فلسطین قبله اول مسلمانان است

امام‌جمعه موقت هشتگرد گفت: فلسطین برای مسلمانان ارزشمند بوده و قبله اول مسلمانان است حتی اگر مسلمانان جان خود را در این راه‌ از دست دهند.

کد مطلب: ۶۹۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازالبرز در هشتگرد، حجت‌الاسلام ثابت حاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشتگرد اظهار داشت: سازمان ملل متحد در ارتباط با اینکه قدس پایتخت اسراییل شود، به رئیس‌جمهور آمریکا جواب محکم و دندان‌شکنی داد که در رأس آن‌ها کشورهای اروپایی ازجمله انگلیس قرار دارند.

وی افزود: ۱۲۸ روی مخالف قاطع به اقدامات ترامپ داده شد که بیانگر این است که رئیس‌جمهور آمریکا راه را کج رفته و این سیلی محکمی به آمریکا بود تا بداند که نمی‌تواند مقابل ایران بایستد.

این مسئول عنوان کرد: ملت ایران اسرائیل را به‌عنوان کشور به رسمیت نمی‌شناسند، همان‌طوری که مقام معظم رهبری دراین‌ارتباط فرمودند چند سال دیگر اسرائیل نخواهد ماند، اسرائیل کشوری نیست که پایتختی داشته باشد و آمریکا سعی بر این داشته که این کشور را مطرح کند اما موفق نمی‌شود چون این خیال باطلی است.

حجت‌الاسلام حاتمی بیان کرد: آمریکا شکست‌هایی در عراق و سوریه داشته و برای اینکه این شکست نادیده گرفته شود، قدس را پایتخت اسرائیل معرفی کرد.

امام‌جمعه هشتگرد یادآور شد: جهانیان می‌دانند که فلسطین قبله اول مسلمین است و برای مسلمانان ارزشمند بوده حتی اگر مسلمانان جان خود را از در این راه‌دست بدهند همچنان قدس برای فلسطین است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به زلزله چند روز گذشته در ایران گفت: زلزله یکی از علامات قیامت است که این زلزله در این دنیا آبادی‌ها را ویران می‌کند، این علامتی برای مؤمنین است که با خدا باشند و خودشان را اصلاح کنند، امیدواریم خداوند ما را با این بلاها مورد آزمایش قرار ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار