عجیب‌ترین باشگاه جهان

تیم بدون کادر فنی در نیم‌فصل دوم/ جهانیان 3 بازیکن را کنار گذاشت

تهران (پانا) – با تصمیمات جدید حمیدرضا جهانیان، 3 بازیکن از نفت تهران کنار گذاشته شدند.

کد مطلب: ۶۹۵۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رود که شنیدن اخبار عجیب دور از انتظار نیست و باید به اتفاقات عجیب و منحصربه‌فرد در فوتبال ایران و به‌ویژه در باشگاه نفت طلاییه تهران عادت کرد. نفت تهران که یکی از عجیب‌ترین تیم‌های فوتبال ایران و شاید جهان در سال 2017 بوده بازهم شاهد اتفاق‌هایی عجیب است که شاید نمونه آن در دنیا دیده نشده باشد.

حمیدرضا جهانیان که هنوز به‌طور رسمی مشخص نیست مالک قانونی این باشگاه محسوب می‌شود یا خیر در ادامه روند عجیب خود در تغییر سرمربی‌ها حالا سراغ بازیکنان رفته و به برخی از بازیکنان باتجربه این تیم اجازه حضور در تمرین‌ها را نداده است.

درحالی‌که پیش‌ازاین امیرحسین فشنگچی از سوی مالک باشگاه کنار گذاشته‌شده بود و هاشم بیک زاده هم قصد جدایی قطعی دارد جهانیان در جدیدترین تصمیم خود به آتیلا حجازی سرمربی این تیم اعلام کرده است که امین منوچهری، احمد کامدار و حامد آقایی اجازه حضور در تمرینات را ندارند و از تیم کناره گذاشته‌شده‌اند.

البته این تصمیمات عجیب از سوی حمیدرضا جهانیان در حالی اتخاذشده که این تیم از روز چهارشنبه با اعلام سازمان لیگ برتر از نقل و انتقالات محروم شده و نمی‌تواند بازیکن جدیدی جذب کند. در کنار این شرایط سرمربی و کادر فنی جدید نفت تهران هم مجوز حضور روی نیمکت را ندارند و امروز باید نفت با شرایطی عجیب به میدان برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار