نشست مشترک رییس فراکسیون امید با رییس شورا و فرماندار ری

شهرری(پانا) - نشست مشترک رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با رییس شورای شهرستان، فرماندار و روسای ادارات ری در دفتر شورای ری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۴۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این دیدار حسن خلیل آبادی رییس شورای شهرستان ری و عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: متاسفانه آنچنان که از اعضای شورای شهر انتظار می رود به مشکلات شهرری توجه نمی شود چون این منطقه در تقیسمات ۲۲ گانه پایتخت در دل کلان شهر تهران واقع شده است و این موضوع سبب شده معضلات شهرری دیده نشود.

رییس شورای شهرستان ری خطاب به رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: باخبر شده ایم که وزارت کشور لایحه تقسیمات کشوری جدید را به مجلس ارائه می دهد بنابراین تقاضا داریم دراین بازنگری ها براساس تراکم جمعیتی شهرستان ری ۳ نماینده مستقل مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه ری تعریف شود.

خلیل آبادی اظهار داشت:ارزش افزوده صنایع ری به تهران واریز می شود و معضلات و آلودگی های آن برای ماست.
شایان ذکر است ،70 درصد آب سطحی شهرتهران به ری سرریز می شود، زمین های کشاورزی و سفره های زیرزمینی را آلوده می کند اما پس از تصفیه نصیب کشاورزان دشت ورامین می شود و ده ها مشکل و معضل کلان دیگر که اکنون فرصت هایش برای شهر تهران است و معضلاتش برای اهالی ری و این درحالیست که اگر ری عوارض مستقل دریافت کند بی شک از پس رفع مشکلاتش نیز بر خواهد آمد.
/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار