بازدید معاون آموزش متوسطه اداره کل از مدارس منطقه کوهپایه

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به منظور بررسی روند آموزشی و نحوه اجرای طرح ها در مدارس اداره آموزش و پرورش منطقه کوهپایه از این منطقه بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۹۴۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه کوهپایه محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان به همراه روسای ادارات متوسطه اول و دوم، فنی وحرفه ای وکاردانش ، تکنولوژی وگروه های درسی و کارشناسان ارزیابی و عملکرد و سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از روند آموزشی ونحوه اجرای طرح ها در مدارس اداره آموزش وپرورش منطقه کوهپایه بازدید نمودند .

در ادامه این بازدید ، محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش و هیئت همراه در جلسه ای با رییس ،معاونین و کارشناسان اداره آموزش وپرورش منطقه کوهپایه ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده پیرامون این بازدید اظهار داشت : از حدد 60 درصد مدارس بازدید شد روابط انسانی بین همکاران بسیار خوب بود و با توجه به این که در آموزش ، کار نظام یافته است و اهداف روشن و قابل اندازه گیری ،این نظم به پرورش هم باید تعمیم داده شود تا تعلیم و تربیت به خوبی شکل گیرد .

وی افزود: کیفیت را در شاخص ها ی ظاهری نباید دید ،کیفیت خیلی بالاتر است .

محمدی عنوان کرد: با توجه به این که سلامت جسمی و روانی دانش آموزان منطقه بالاست لازم است ذر زمینه آموزش خانواده بیشتر کار شود .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان با ابراز خرسندی از حضور معلمین جوان در بدنه آموزش وپرورش ادامه داد : قرار گرفتن نیروهای جوان در کنار نیروهای با سابقه باعث شادابی فضا شده است و این فرصت مغتنمی است که باید از آن بهره برد .

وی تصریح کرد: مستند سازی غلط است ولی مستند کردن درست و بایستی از ابزارهای مدیریتی استفاده خوب و به جا داشت .

محمدی با توجه به اجرای طرح تعالی در برخی از مدارس گفت :برنامه تعالی مدیریت در مدارس به خوبی شکل گرفته است و این نتیجه باور و اعتقاد به طرح می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار