واکنش سرپرست فدراسیون بوکس به شائبه مهندسی انتخابات

داوری: من مسئول برقراری عدالت در انتخابات نیستم

تهران (پانا) – سرپرست فدراسیون بوکس ارتباط انتصاب هفت رئیس هیات استانی با کاندیداتوری‌اش در انتخابات فدراسیون بوکس را تکذیب و هر گونه تلاش برای مهندسی انتخابات این فدراسیون را رد کرد.

کد مطلب: ۶۹۳۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

بوکس ایران که همیشه پاشنه‌اش بر روی حواشی می‌چرخد، در آستانه انتخابات هم رنگ آرامش به خود ندیده است. افشین داوری سرپرست فعلی فدراسیون و یکی از نامزدهای پست ریاست این فدراسیون در تازه ترین اقدام خود هفت رییس هیات استانی را منصوب کرد؛ همین اتفاق باعث شد حرف و حدیث زیادی مبنی بر اینکه رئیس‌های انتخاب شده ممکن است به داوری رای بدهند به راه افتاده است و البته کار به جایی هم رسید که یکی از نامزدهای فدراسیون بوکس کناره گیری کرد چرا که معتقد است عدالت در انتخابات برقرار نخواهد شد.

افشین داوری در واکنش به این موضوع به پانا گفت: انتصاب این هفت رییس استانی هیچ ارتباطی با انتخابات ندارد و من به هیچ عنوان حق دخل و تصرف در انتخابات را ندارم. نزدیک به یک سال بود که این استان‌ها با سرپرست انتخاب شده بودند و به همین علت نیاز بود که هر چه زودتر تکلیف آنها مشخص شود.

وی ادامه داد: همانطور که داورزنی در صحبت هایش بارها تاکید کرده که استان‌ها حق رای دارند باید وضعیت آنها زودتر مشخص می‌شد و من هم تنها رفع تکلیف کردم و هیچ اظهارنظری در مورد مجمع انتخاباتی نخواهم داشت.

داوری در پاسخ به اینکه یکی از نامزدها انصراف داده و اعلام کرده با این کار عدالت برقرار نمی‌شود، عنوان کرد: من مسئول برقرار عدالت در مجمع انتخاباتی نیستم؛ خود وزارت ورزش که متولی این امر است به خوبی به شرایط واقف است و عدالت را برقرار می کند. من تنها وظیفه‌ام این بوده که تکلیف فدراسیون را در آستانه انتخابات مشخص کنم و تمام تمرکزمان بر روی این باشد که بوکس به آرامش برسد.

سرپرست فدراسیون بوکس در پایان گفت: مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا پیش روی ماست و همه تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط را برای بوکسورها فراهم کنیم. این روزها هتل المپیک در اختیار آنهاست تا بهترین تمرین و تغذیه را داشته باشند و اکبر احدی هم به عنوان سرمربی بهترین نظارت را بر روی کار آنها دارد. انتخابات هم تا چند روز دیگر برگزار و آن کسی که شایسته است برای این انتخابات برگزیده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار