وزیر آموزش و پرورش در حاشیه کلنگ زنی مدرسه نه کلاسی ساحلیه دزفول؛

آموزش و پرورش به نیروهای حق‌التدریس نیاز دارد

دزفول(پانا)- وزیر آموزش و پرورش از نیاز به نیروهای توانمند حق التدریس شاغل در مدارس کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۳۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

سید محمد بطحایی در حاشیه آیین افتتاح پنج طرح بزرگ آموزشی که صبح امروز 24 آذر ماه در دزفول برگزار شد ، گفت : اولویت استخدام درآموزش و پرورش با نیروهای حق التدریس با تجربه و توانمند است به شرط اینکه صلاحیت و شایستگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نیروهای حق التدریس از تجربه لازم در امر تدریس برخوردارند ، توضیح داد : این افراد با فضای مدرسه و همچنین سایر امور مرتبط با فرآیند یاددهی- یادگیری بیش از افرادی که ازپشت میز دانشگاه میخواهند وارد آموزش وپرورش بشوند، آشنایی دارند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دوسال گذشته، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را در دست بررسی داشتند که در این طرح تا حدود زیادی وظیفه آموزش و پرورش را در امر استخدام و به کارگیری نیروهای حق التدریس مشخص می کند .

بطحایی اضافه کرد : این طرح ظرف مدت دو ماه آینده به سرانجام خواهند رسید و امیدواریم با به سرانجام رسیدن این طرح شاهد برطرف شدن مشکلات این قشر از معلمان باشیم.

وی با اظهار اینکه آموزش و پرورش کشور به نیروهای حق التدریس با تجربه نیاز دارد، عنوان کرد : در شش سال آینده آموزش و پرورش کشور به شدت به نیروی انسانی نیاز دارد ودر صورتی که طرح مجلس به سرانجام نرسد این افراد می توانند امیدوار باشند، تا در فرصتی دوباره از ظرفیت آنها در آموزش و پرورش استفاده شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان یاد آور شد : آموزش و پرورش متعلق به همه مردم کشور است و تنها با رویکرد مشارکتی می توان انتظار موفقیت از این نهاد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار