معاون آموزش متوسطه سیستان و بلوچستان خبر داد؛

همایش هم اندیشی مدیران دوره دوم متوسطه و مدارس مجری برنامه تعالی

زاهدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان،از برگزاری همایش هم اندیشی مدیران دوره دوم متوسطه و مدیران مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه نواحی یک و دو زاهدان، میرجاوه، نصرت آباد وعشایر خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۱۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا رخشانی آشنایی مدیران با آیین نامه های اجرایی وآموزشی مدارس را بسیار ضروری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح تعالی مدیریت توسعه توانمندی و مشارکت دانش آموزان در اداره مدرسه و توسعه مشارکت اولیا و نهادهای اجتماعی در امور مدرسه را به دنبال خواهد داشت خاطر نشان کرد: افزایش راندمان کاری مدارس در گروی افزایش اطلاعات است.

رخشانی با اشاره به اینکه برنامه تعالی مدیریت مدرسه آموزش و پرورش را به سمت یک سیستم آموزشی مبتنی بر برنامه و عمل سوق خواهد داد تصریح کرد: تمامی فرآیندهای مدیریت در مسیر تحول قرار گرفته و تفکر بهبود مستمر به عنوان یک اصل و ارزش در مدارس نهادینه می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل ارتقا کیفیت مدیریت آموزشگاهی را از اهم اهداف سند تحول آموزش وپرورش عنوان نمود وگفت: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق بتوانیم با ترویج وتقویت سیستم خود ارزیابی برای بهبود وتعالی عملکرد مدیریت در مدرسه،شاهد افزایش انگیزه مدیران وتوسعه وتقویت مشارکت دبیران و دانش آموزان در مدارس باشیم.

رخشانی تصریح کرد: در برنامه تعالی مدیریت مدرسه خود به راهبرد های مختلفی تقسیم می گردد، لذا مدیریت در مدارس تعالی می بایست این اهداف را مد نظر داشته باشد و نیز ارزیابی ها چه در اول کار و چه بعد از انجام کار به صورت خود ارزیابی در ابتدا و با شاخص های ارزیابی در پایان کار از روند اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه بهره بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار