مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی:

زنگ کمک به بازسازی عتبات عالیات در مدارس استان نواخته می شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: زنگ صبحگاهی در جهت کمک به بازسازی عتبات عالیات در بهمن ماه به صورت منسجم در مدارس استان نواخته خواهدشد

کد مطلب: ۶۹۱۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، براتعلی حاتمی در جلسه کارگروه بازسازی عتبات عالیات گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات ، نشان عظمت معنوی در استان خراسان شمالی است ، بنابراین مدیران مدارس نقش مهمی در جمع آوری کمک های نقدی به بازسازی عتبات دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، تلاشهای بین المللی برای منزوی کردن جمهوری اسلامی در خاورمیانه ،یکی از مهم ترین اهداف دشمن بوده تا رابطه ما را با کشور عراق به مخاطره بیندازند گفت:خوشبختانه دشمن در این خصوص به اهداف خود نرسیدند.

حاتمی خاطرنشان کرد: در این عرصه نقش بی بدیل رهبر انقلاب اسلامی در ایجاد وحدت وهم گرایی با شیعه وسنی تآثیرگذار بوده است.

وی اظهارداشت: همه افتخارات ما ایرانیان، جمع آوری کمکها و نذورات از نقاط مختلف که زمینه سازندگی و حضور کرامت اهل بیت رابه همراه داشته است بنابرین ما می توانیم این نقش را در منطقه پررنگ تر کنیم .

در پایان حاتمی افزود : شیوه کار ستاد بازسازی عتبات عالیات در اداره کل اموزش وپرورش استان برگزار خواهدشد و زنگ صبحگاهی کمک به بازسازی عتبات عالیات به صورت منسجم در تمامی مدارس استان با محوریت معاونت پرورشی ، سازمان دانش آموزی وبسیج دانش آموزی نواخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار