تیم کردستان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال روی میز کشور سوم شد

تیم فوتبال روی میز کردستان در پایان دور رفت رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور جایگاه سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۶۹۰۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، دور رفت رقابت های فوتبال روی میز لیگ دسته یک باشگاه های کشور با حضور 11 تیم شامگاه روز 14 آذرماه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
در این دوره از رقابت ها تیم های کلینیک باران و بنیان از استان مازندران، باشگاه امید آستانه اشرفیه و راهوران از استان گیلان، ارقام تراشه پارسیان از استان مرکزی، نیکان از استان البرز، باشگاه امین شیراز از استان فارس، نوتریکا از استان کرمان، و تیمهای استان های خراسان جنوبی، زنجان ب و کردستان حضور دارند.
این رقابت ها به صورت دوره ای و به شیوه مسابقات جهانی برگزار می شود و در نهایت چهار تیم اول به لیگ برتر کشور در سال ۹۷ راه پیدا خواهند کرد.
تیم فوتبال روی میز کردستان نیز با حضور در این رقابت ها توانست با هشت برد و دو باخت جایگاه سوم را در مرحله رفت مسابقات کسب کند.
فرهاد امیری، حیدر خدری، حمید سلطانی و مادح غفاری به سرپرستی و مربیگری شاهو رضایی ترکیب تیم کردستان را در این رقابت ها تشکیل می دهند.
رقابت های لیگ دسته اول و لیگ برتر کشور به صورت دو مرحله ای رفت و برگشت و بصورت متمرکز برگزار خواهد شد و مسابقات دور برگشت طبق اعلام فدراسیون انجمن فوتبال دستی کشور در شیراز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار