برگزاری شورای تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه ری

شورای تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور رئیس اداره و اعضای شورا برگزار شد .

کد مطلب: ۶۸۹۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای شورا گفت: امروزه هدف تعلیم وتربیت فراهم نمودن زمینه های رشد و تکامل جسمی، ذهنی، اجتماعی، روانی افراد، و تقویت روحیه وشکل پذیری اخلاق در آنها می باشد.

وی در ادامه افزود:توجه به تربیت بدنی و نشاط دانش‌آموزان یکی از موضوعات مهم در آموزش و پرورش است و همه ساله برنامه‌های متنوعی در این راستا انجام می‌شود که هدف عمده آن تاکید بر اهمیت ورزش و فعالیت‌های ورزشی برای عموم جامعه است.
وی قهرمان پروری در مناطق روستایی بود را منوط به حمایت دهیاری ها دانست و تاکید کرد:مدارسی که امکانات کمتری دارند با حمایت دهیاری ها و مشارکت انها در امر ورزش تاثیر زیادی در این مقوله دارند .
در ادامه جلسه قاسمی پورمعاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش نیز با اشاره به رویکرد توسعه تربیت بدنی مدارس و ارتقای نگرش اولیاء نسبت به تربیتبدنی گفت: اهميت درس تربيت بدنی از دروس ديگری که در برنامه تحصيلی مدارس وجود دارد، کمتر نيست. وی تصریح کرد:درس تربيت بدنی به عنوان يکی از بخش های متداول در برنامه تحصيلی مدارس، مشتمل بر آموزش رشد تقويت و مراقبت از بدن و حفظ آمادگی بدنی است وهم چنين همه توانايی های شناختی و مهارت های حرکتی را از طريق ورزش تمرين و انواع فعاليت های بدنی تقويت می کند.

قاسمی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده ،که مهمترین آن‌ها برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای است که در تمام منطقه در حال برگزاری میباشد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار