همه گفته ها و نگفته ها با دبير حزب اعتدال و توسعه آذربايجان غربي

سید فتاح حسینی دبير حزب اعتدال و توسعه آذربايجان غربي خود را فرزند آذربایجان می داند و معتقد است که کار اگر برای حفظ و بقای نظام اسلامی باشد ،کم لطفی ها نمی تواند خللی در عزم و اراده ایجاد کند.

کد مطلب: ۶۸۹۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، تا دلتان بخواهد صاحب منبر است و کافی است گوش شنوایی باشد و یک میکروفون. یک تحلیل ساده از انبوه سخنرانی و مصاحبه هایی که داشته و کلید واژه های چون وحدت،قانون اساسی،اعتدال و برابری بیش از تمام واژه های با مفهموم و نامفهومی که بر زبان رانده خودنمایی می کند.

مردم و رسانه های استان سراغ ندارن شنبه ای را که بدون خبری جنجالی از سید فتاح حسینی به جمعه رسانده باشند. به ریشه این خبرهای جنجالی هم نگاهی بیاندازی سراغش را نمی توان در خبرگزاری و رسانه های معتبر جست بلکه رسانه هایی عمدتا بی هویت و یا با پیشینه درخشان در زخمی کردن چهره وحدت برای جذب ممبر و مخاطب به گفته سید فتاح حسینی حرف های ناروایی را به او نسبت می دهند که حقیقت و وجدان را به تهوع واداشته اند.

شاید برای عده ای از آدم های این استان سید فتاح حسینی مثل گل نرگس، حس خوب در فضا پراکنده نسازد اما کم نیستند افرادی که معتقدند وجود این شخص در مسیر امور خیر و برقراری وحدت و نزدیک کردن قلوب اقوام در این استان برایشان حکم همان گل نرگس خوشبو را دارد.

خودش که معتقد است نگه داشتن امید در این استان مثل نگه داشتن معشوقه ای زیبا در شهری پر وسوسه سخت است، مثل مراقبت از هفتاد سال عبادتی که در یک دقیقه ممکن است بر باد برود، مثل تمیز نگه داشتن لباس سفیدت وسط شهر دودآلود.... سخت است...اما این را نیز نیک می داند که کار سختی در پیش دارد. چون مسیر سختی را برای رسیدن طی کرده است.

پیشینه فعالیتهای سیاسی اش به گفته خودش او را پخته نکرده و ادعایی برای عرض اندام در عالم سیاست ندارد اما معتقد است امروز که دبیری حزب اعتدال و توسعه استان را با وجود سنگ اندازی ها عهده دار است لذا می شود در راستای نزدیک کردن قلوب و تداوم این امنیت پایدار تلاش کرد.امنیتی که معتقد است امروز به مدد مدافعان حرم و سردار سلیمانی حاصل شده است.

حسینی که سابقه میزبانی تاریخی از رئیس جمهور در ورزشگاه 6 هزار نفری ارومیه را در جریان انتخابات ریاست جمهوری در کارنامه خود دارد و فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده نیک می داند برای تسلیم نشدن مقابل حس های بد، آدم های سمی و حس هایی که شجاعت را می دزدند چاره ای ندارد جز اینکه بجنگد. با همه وجود بجنگد. مثل سربازی که فقط چند گلوله دارد توی تفنگش اما هزار جوانه آرزو ته دلش در تمنای درخت شدن هستند.

مشاور سابق سعادت در امور اقوام و مذاهب و کسی که رای مولانا عبدالحمید از چهره های سرشناس اهل سنت را به نفع روحانی تغییر داد می گوید که مثل خیزران است. مقابل طوفان خم شده اما نشکسته است.

وضعیت استان در بهره مندی از موهبت اقوام و ادیان مختلف و وجود فردی که در حوزه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی از کارنامه ای مشخص برخوردار است و مخالفان او هنوز برای مخالفت به داشته های کذب و یخ زده چند کانال بی نام و نشان تمسک می جویند و هر بار دندان قروچه می کنند که او را از صحنه سیاسی استان حذف کنند. بیانگر این است که اگر چه عمر سیاسی سعادت کفاف نداد با حسینی همکاری های بیشتری داشته باشد اما مشی اعتدالی او و تاکید بر نقش مشاوره ای حزب اعتدال و توسعه در صورت نیاز و درخواست استاندار نشان از چراغ سبز او برای اتمام کارهایی است که در دوران سعادت برای حفظ وحدت نیمه کاره مانده است.

سید فتاح حسینی خود را فرزند آذربایجان می داند و از کم لطفی دولت به تلاشهای اش برای پیروزی حسن روحانی نیز دلخور نیست و معتقد است که کار اگر برای حفظ و بقای نظام اسلامی باشد لذا کم لطفی ها نمی تواند خللی در عزم و اراده ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار