"تمارض" در سه قاره به نمایش گذاشته می‌شود

فيلم "تمارض" به كارگرداني عبد آبست در ادامه نمايش‌هاي بين المللي‌اش در سه جشنواره فيلم تفليس، پراگ و بوستون به نمايش گذاشته مي‌شود.

کد مطلب: ۶۸۹۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ این فیلم ابتدا در هجدهمين جشنواره فيلم تفليس كه از ١٣ تا ١٩ آذر در كشور گرجستان برگزار مي‌شود، به نمايش در‌مي‌آيد.

«تمارض» در بخش افق‌هاي فستيوال تفليس كه مختص موفق‌ترين آثار سال ٢٠١٧ در عرصه بين‌الملل است در كنار فيلم‌هاي "The Shape Of Water" ساخته گيلرمو دل تورو محصول آمريكا و برنده شير طلاي ونيز "The Day After" به کارگردانی هونگ سانگ سو از كره جنوبي و "Radiance" ساخته نائومي كاواسه محصول ژاپن و فرانسه كه هر دو در بخش مسابقه كن امسال حضور داشته‌اند، روی پرده خواهد رفت.

پس از آن در دي ماه ابتدا در هفتمين جشنواره فيلم‌هاي ايراني پراگ جمهوري چك نمايش داده مي‌شود و بعد به آمريكا رفته و در بيست و سومين جشنواره فيلم‌هاي ايراني موزه هنرهاي زيباي بوستون و بيست و دومين جشنواره فيلم‌هاي ايراني واشنگتن دي سي به اکران درمی‌آید.

"تمارض" پيشتر نماينده سينماي ايران در جشنواره هاي برلين، تورنتو، شانگهاي، ترانسيلوانيا و...بوده است. اين فيلم هم اكنون در سينماهاي "هنر و تجربه" در حال نمايش است و با اينكه بيش از پنجاه روز از اكرانش گذشته، همچنان با استقبال خوب مخاطبان روبرو است.

مريم شفيعي تهيه كنندگی و محمد اطبايي عرضه و پخش بين‌المللي اين فيلم را بر عهده دارد.

"تمارض"محصول هيچ فيلم و اولين فيلم عبد آبست است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار